کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال عقاب پردیسان قم:

سهمیه صعود به لیگ بر‌تر نونهالان کشور را به دست می‌آوریم

خبرگزاری تسنیم , 4 فروردين 1393 ساعت 20:35

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال عقاب پردیسان قم گفت: با حضوری پر قدرت در دور دوم، سهمیه صعود به لیگ بر‌تر نونهالان کشور را به دست می‌آوریم.


به گزارش قم نیوز، موسی رفیعی اظهار کرد: پس از پایان مسابقات مقدماتی در بوشهر، موفق به کسب سهمیه صعود به دور دوم شدیم و حالا با امید و انگیزه زیادی در انتظار آغاز مرحله دوم هستیم.

وی گفت: تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان، نماینده فوتبال قم در رده سنی نونهالان مسابقات قهرمانی کشور است و تلاش می‌کند برای نخستین بار سهمیه حضور د لیگ بر‌تر رده سنی نونهالان کشور را به دست آورد.

سرمربی تیم فوتبال عقاب پردیسان قم افزود: در مسابقات مرحله نخست که در قالب ۶ گروه به صورت دوره‌ای برگزار شد در پایان ۱۵ تیم بر‌تر به مرحله نهایی راه یافتند که تیم نونهالان عقاب پردیسان قم یکی از این تیم‌ها بود.

رفیعی بیان کرد: در دور نخست در بندر گناوه به مصاف ۴ تیم دیگر رفتیم که با کسب ۲ پیروزی برابر آبی پوشان اراک و زاگرس مرودشت، یک تساوی برابر مس کرمان و یک شکست برابر امید بندر گناوه به کار خود پایان دادیم.

وی درباره مرحله دوم این مسابقات ابراز کرد: مسابقات مرحله دوم با شرکت ۱۵ تیم و در قالب ۳ گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود اما هنوز نمی‌دانیم حریفان ما در این مرحله چه تیم‌هایی هستند.

این فعال فوتبال پایه قم تصریح کرد: تیم‌های بر‌تر گروه‌های ۳ گانه به لیگ بر‌تر نونهالان کشور صعود می‌کنند و هدف ما این است که برای نخستین بار به مسابقات لیگ بر‌تر نونهالان صعود کرده و قم را صاحب نماینده‌ای در مسابقات پایه کشور و در سطح لیگ بر‌تر کنیم.

موسی رفیعی خاطرنشان کرد: قرار است پس از تعطیلات سال نو، قرعه کشی مرحله دوم در فدراسیون فوتبال برگزار شود تا حریفان خود را شناخته و برای صعود از مرحله بعد برنامه ریزی کنیم و تلاش می‌کنیم با حضوری پر قدرت در دور دوم، سهمیه صعود به لیگ بر‌تر نونهالان کشور را به دست آوریم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21054

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21054/سهمیه-صعود-لیگ-بر-تر-نونهالان-کشور-دست-می-آوریم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir