کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست سراسری دفاتر بنیاد ملی نخبگان كشور در قم برگزار می شود

خبرگزاری ايرنا , 8 آذر 1390 ساعت 12:35

قم نیوز: رئیس بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری هشتمین نشست سراسری روسای دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان كشور با حضور رئیس، معاونان و مدیران استانی این بنیاد در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدحسین اخوان علوی روز سه شنبه گفت: این نشست دو روزه در روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه امسال برگزار می شود.

وی گفت: این نشست سراسری با حضور مدیران ستادی، روسا و معاونان سازمان برگزار می شود و خانم نسرین سلطانخواه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در روز دوم همایش سخنرانی خواهد كرد.

اخوان علوی در مورد دستور كار این نشست با بیان اینكه معاونت بنیاد نخبگان به سه حوزه معاونت پژوهش و برنامه ریزی، فرهنگی و امور نخبگان و توسعه مدیریت و برنامه ریزی تقسیم می شود، ادامه داد: در این نشست معاونت ها و یا مدیریت های استان ها موضوع، طرح خاص و پیشنهادهای خود را برای همفكری و بررسی بیشتر مطرح می كنند.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان با هدف مشاركت دادن توانمندی استان ها و برخورد فعال با موضوعات مطرح در سراسر كشور تدبیری اندیشیده تا هر فصل یك نشست سراسری به میزبانی یكی از استان ها برگزار شود.

اخوان علوی، بحث و تبادل نظر درخصوص بهبود روند اجرایی حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر در همه استان های كشور، بررسی ساختار اجرایی و نیازهای استانی و طرح و بررسی پیشنهادهای مربوط به حمایت از افراد تحت پوشش بنیاد را از جمله مواردی ذكر كرد كه در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست مشترك بنیادهای نخبگان در استان ها با حضور رئیس و معاونان بنیاد ملی نخبگان هر سه ماه یكبار در یكی از استان های كشور با هدف پرداختن به مسائل و موضوعات مربوط به نخبگان و استعداهای برتر برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 2107

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/2107/نشست-سراسری-دفاتر-بنیاد-ملی-نخبگان-كشور-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir