کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید 160 هزار نفر از شهرک معارفی حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری مهر , 16 فروردين 1393 ساعت 16:30

قم نيوز: مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: از ابتدای آغاز فعالیت شهرک معارفی در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) 160 هزار نفر از آن بازدید کردند.


به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب اظهار داشت: شهرک معارفی با هدف تبیین معارف اهل بیت(ع) از ۲۸ اسفند سال گذشته فعالیت خود را در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز کرد و تا پایان طرح نوروزی ۱۶۰ هزار نفر بازدید داشته اند.

وی با اشاره به پاسخ به سئوالات دینی و اعتقادی در این شهرک بیان داشت: در شهرک معارفی برنامه های دینی و معارفی در قالب بازی و سرگرمی با ۴۳ غرفه برای گروه های سنی خردسال، کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد و ۲۴ هزار نفر نیز در مسابقات برنده شده و جایزه دریافت کردند.

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به استقبال از برنامه‌های شهرک معارفی عنوان کرد: مسئولان فرهنگی از برنامه های شهرک معارفی استقبال کرده و خواهان برگزاری آن در استان‌های خود بودند.

برپایی ۴۳ غرفه در شهرک معارفی

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برپایی ۴۳ غرفه در این شهرک، افزود: غرفه استخر توپ و تریبون غنچه‌ها‏، تشک پرنده، گردونه، دشمن شناسی، مار پله مذهبی، قرآن و عترت برای سنین چهار تا ۱۰ سال در شهرک معارفی برنامه‌های خود را اجر ا کرد.

وی ابراز داشت: غرفه گردونه، گذرگاه، راه رسیدن، مشاوره اعتقادی و بازی رایانه‌ای، ریسمان ولایت، صخره نوردی و تریبون احکام نیز برای نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کرد.

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: غرفه پازل، جدول معارف، هزار توی قرآنی و مفهوم گیری فیلم‏، فاطمه بضعه الرسول، ایستگاه قرآن، رفاقت با شهدا، عرضه محصولات فرهنگی، دیده بان و استکبار ستیزی نیز در بخش بزرگسالان برنامه های خود را ارائه می‌داد.
انتهاي پيام/126


کد مطلب: 21324

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21324/بازدید-160-هزار-نفر-شهرک-معارفی-حرم-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir