کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاراته کای قمی تیم ملی:

قهرمانی سوپرلیگ با حمایت مسئولان در دسترس است

خبرگزاری تسنیم , 20 فروردين 1393 ساعت 19:47

قم نيوز‌:کاراته کای قمی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: قهرمانی سوپرلیگ کاراته باشگاه های کشور با حمایت مسئولان ورزش قم در دسترس است.


به گزارش قم نيوز، امیر مهدی‌زاده در مورد حضورش در مسابقات جام بوسفر ترکیه اظهار کرد: از اوایل فروردین ماه در کمپ تمرینی ترکیه اردو زدیم و سپس وارد مسابقات بین المللی بوسفر استانبول شدیم و در دو بخش کومیته انفرادی و تیمی مسابقه دادیم.

وی گفت: در کومیته انفرادی در دور نخست استراحت داشتم اما در دورهای بعد حریفانی از کشورهای قزاقستان و ترکیه را شکست دادم و در ‌‌نهایت در مسابقه با یک کاراته کای ترکیه‌ای دیگر پس از تساوی ۲ بر ۲ در هانتی، داور رای به برد حریف داد.

ملی پوش کاراته کشورمان افزود: در کومیته تیمی همراه با تیم ملی به مقام نایب قهرمانی رسیدیم که من در مسابقه با روسیه روی تاتامی رفتم و موفق به پیروزی بر حریف روس شدم.

مهدی‌زاده افزود: سطح مسابقاتی بین المللی ترکیه بالا بود اما پیش از این مسابقات در لیگ جهانی کاراته و مسابقات کاراته وان شرکت کرده بودم که سطح آن رقابت‌ها با تورنمنتهایی نظیر استانبول قابل مقایسه نیست.

عضو تیم کاراته آذرخودرو قم در مورد وضعیت تیم باشگاهی خود بیان کرد: سال قبل برای نخستین بار در سوپر لیگ کاراته کشور حضور داشتیم و تنها به دلیل بی‌تجربگی نتوانستیم قهرمان شویم به طوری که اگر یک بازی را مساوی می‌کردیم می‌توانستیم قهرمان سوپرلیگ شویم.

قهرمان کاراته جهان گفت: کسب مقام نایب قهرمانی در سال نخست حضور در سوپر لیگ نتیجه بسیار خوبی است اما در صورتی که حمایت مسئولان در فصل جدید ادامه یافته و افزایش پیدا کند می‌توانیم با تجربیاتی که از فصل گذشته کسب کردیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی تصریح کرد: امتیاز بزرگ و برجسته تیم آذرخودرو این است که ۸۰ درصد نفرات این تیم بومی هستند و بدون شک با حمایت همه جانبه از این تیم می‌توانیم در کاراته کشور حرف اول را بزنیم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21574

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21574/قهرمانی-سوپرلیگ-حمایت-مسئولان-دسترس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir