کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش شبکه‌های ماهواره‌‌ای برای تاثیرگذاری بر رفتار اجتماعی نسل جوان

خبرگزاری فارس , 25 فروردين 1393 ساعت 13:48

قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم هدف شبکه‌های ماهواره‌ای را تاثیرگذاری بر رفتار مخاطبان خود عنوان نمود و تاکید کرد: محور و اساس یک فیلم باید در راستای فرهنگ اسلامی و منطبق بر مبانی دینی باشد.


به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی در جمع برخی از نویسندگان و کارگردانان سینما و تلویزیون، حوزه فیلم سازی و نویسندگی را یک حوزه وسیع اجتماعی عنوان کرد و افزود: دغدغه فرهنگی با اقدامات هنری و آموزشی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: طبق تاکیدات معظم له در بحث فرهنگ و فرهنگ سازی نیازمند یک عزم ملی و مدیریت جهادی در کشور هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در ادامه عزم ملی را از جانب مردم و مدیریت جهادی را متوجه مسئولان دانست.

وی اقتصاد و فرهنگ را دو مقوله مرتبط با یکدیگر ذکر کرد و گفت: اگر اقتصاد با مشکل مواجه شود به فرهنگ لطمه وارد شده و اگر در بحث فرهنگ و فرهنگ سازی کوتاهی شود اقتصاد با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

صادقی در ادامه به ساختن فیلم‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های مهم برای رسیدن به فرهنگ صحیح، پرداختن به موضوعات عامه پسند در فیلم سازی بوده که زبان آن گویاتر از هر زبانی است.

وی گفت: یک فیلم اجتماعی و ارزنده، رفتار بیننده را به رفتاری اجتماع محور تبدیل خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم هدف شبکه‌های ماهواره ای را تاثیرگذاری بر رفتار مخاطبان خود عنوان و تاکید کرد: محور و اساس یک فیلم باید در راستای فرهنگ اسلامی و منطبق بر مبانی دینی باشد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21811

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21811/تلاش-شبکه-های-ماهواره-ای-تاثیرگذاری-رفتار-اجتماعی-نسل-جوان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir