کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای تحقق صلح باید همه ادیان تلاش کنند

خبرگزاری تسنیم , 27 فروردين 1393 ساعت 16:11

قم نیوز: آیت الله اردبیلی گفت: برای اینکه صلح در جهان محقق شود باید همه ادیان الهی تلاش کنند تا زمینه سازی برای تحقق این امر فراهم شود.


به گزارش قم نیوز و به نقل از دفتر آیت الله اردبیلی، ایت الله اردبیلی در دیدار رئیس و جمعی از اعضای موسسه مطالعات صلح نروژ با وی، اظهار کرد: این که می بینیم شما به دنبال صلح و آرامش برای جهان هستید، جای بسی خوشحالی است.

وی افزود: هر چند شما در راه برقراری صلح در جهان تلاش فراوان کرده اید اما متاسفانه موانع زیادی بر سر این امر وجود دارد که ابتدا باید آن را برطرف کرد و با فعالیت بیشتر، گام های اساسی تری در این مسیر برداشت.

این مرجع تقلید با اشاره به تاکیدات فراوان دین اسلام بر مساله صلح و همزیستی مسالمت آمیز گفت: به نظر من در اسلام بیش از دیگر ادیان ابراهیمی به مساله صلح و ارتباطات انسان‎ها توجه شده است به گونه ای که می توان گفت اساس اسلام بر صلح و دوستی و ترقی انسان‎ها است.

آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به مساله فلسطین و بحران خاورمیانه گفت: متاسفانه امروز می بینیم که به خاطر شرارت های گروهی اندک، آرامش در این سرزمین وجود ندارد به شکلی که ساکنان آن دیار از حداقل‎های آرامش برخوردار نیستند.

این مرجع تقلید در پایان خطاب به اعضای موسسه مطالعات صلح نروژ گفت: برای شما که تمام امکانات خود را جهت صلح و آرامش جهان و فلسطین معطوف داشته اید، دعا می کنم و موفقیت شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21950

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21950/تحقق-صلح-باید-همه-ادیان-تلاش-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir