کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

100 نفر از اراذل و اوباش در قم دستگیر شدند

خبرگزاری فارس , 27 فروردين 1393 ساعت 19:15

قم نیوز: با اجرای عملیات ذوالفقار یک بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش، مخلان آرامش، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، مصطفی برزگر گنجی در عملیات مشترک مقابله با اراذل و اوباش، سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر با عنوان طرح ذوالفقار یک گفت: مردم باید احساس امنیت و آرامش صد درصدی داشته باشند و چند سال متمادی است که استان قم سومین استان امن کشور است.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم عده محدودی با هنجارشکنی، قانون شکنی و یا زیاده خواهی بخواهند آرامش و امنیت مردم را به هم بزنند و اگر اقدامی در این خصوص داشته باشند نیروی انتظامی و سایر ضابطین قاطعانه برخورد می‌کنند.

دادستان قم خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌خواهند طوری دیگر زندگی کنند و حقوق مردم را رعایت نکنند، در قم جایی برای زندگی ندارند و من امیدواریم شاهد هیچ متخلفی در استان قم نباشیم.

وی ادامه داد: با همت فرماندهی انتظامی استان موارد متعدد سارقان حرفه‌ای، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش در قم شناسایی شده‌اند که با کمک خداوند در قالب این عملیات دستگیر خواهند شد.

دادستان قم گفت: پیام این عملیات برای مردم این است که مطالبه امنیت و آرامش حق مردم بوده و ما هم در نظام اسلامی خدمت می‌کنیم تا بتوانیم حق مردم را به آنها برسانیم.

در این عملیات بیش از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش، مخلان آرامش، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان شناسایی و دستگیر شدند و مقادیری انواع مواد مخدر، آلات و ابزار توزین و مصرف مواد و انواع سلاح سرد کشف شد. اکثر دستگیر شدگان دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21960

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21960/100-نفر-اراذل-اوباش-قم-دستگیر-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir