کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجراي طرح سراسري بصيرت افزايي ايثارگران در قم اجرا مي شود

خبرگزاری ايرنا , 27 شهريور 1390 ساعت 15:35

قم نیوز: معاون فرهنگي بنيادشهيد و امور ايثارگران قم گفت: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري طرح سراسري بصيرت افزايي ايثارگران در قم اجرا مي شود.


به گزارش قم نیوز، مهدی پهلوانی افزود: با توجه به تاكيدات رياست عالی بنياد مبنی بر برنامه ريزی مطلوب درجهت بصيرت افزايی ايثارگران و با توجه به جايگاه متعالی جامعه ايثارگران در كشور و نياز به وجود كار فرهنگی - معنوی با رويكرد معرفتی – اخلاقی اين طرح اجرا می شود.

وی ادامه داد: در اين طرح ايثارگران در قالب اردوهای زيارتی – معنوی به شهر مقدس قم سفر كرده و ضمن بهره مندی از فضای معنوی در كلاسهای مرتبط آموزشهای لازم را می گذرانند و از محضر مراجع عظام و علما بهره مند می گردند.

پهلوانی ادامه داد: در طرح بصيرت افزايی والدين،همسران وفرزندان معزز شهدا،جانبازان و آزادگان به همراه اعضای خانواده از سراسر كشور شركت می كنند.

وی اضافه كرد: زمان اجرای اين طرح نيمه آبان ماه سالجاری كه بنام جهاد اقتصادی مزين شده در مجتمع اقامتی شاهد برگزار می گردد.

پهلوانی افزود: در هر دوره اردوها به صورت سه روز و با ظرفيت پذيرش ۲۲۰ ايثارگر برگزار می گردد.

وی از ديگر برنامه هاي جانبی اين طرح را زيارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمكران ، ديدار از كارگاه ضريح مطهر امام حسين (ع)،كتابخانه آيت الله مرعشی و برنامه های تفريحی ذكركرد.

معاون فرهنگي بنيادشهيد و امور ايثارگران خاطرنشان کرد: اين دوره ها تا پايان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 220

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/220/اجراي-طرح-سراسري-بصيرت-افزايي-ايثارگران-قم-اجرا-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir