کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعطیلی لیگ فوتبال قم سبب افت بیشتر تیم‌ها شده است

خبرگزاری تسنیم , 30 فروردين 1393 ساعت 9:32

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال افشین قم گفت: تعطیلی لیگ فوتبال قم سبب افت بیشتر تیم‌ها شده و میزان آمادگی بازیکنان بیشتر تیم‌ها به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است.


به گزارش قم نیوز، عباس شیبانی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس جعفریه در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال قم اظهار کرد: متاسفانه در این بازی شرایط مسابقه برای ما خوب پیش نرفت و اخراج بازیکن ما هم کار ما را سخت‌تر کرد و در چند موقعیت هم فرصت گلزنی داشتیم اما برای گلزنی به اندازه کافی تلاش نکردیم.

وی گفت: وضعیت تیم فوتبال افشین در جدول مناسب نیست اما این شرایط بدین شکل باقی نمی‌ماند و در حال تلاش برای تغییر وضعیت تیم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال افشین قم افزود: تعطیلی لیگ سبب افت بیشتر تیم‌ها شده است و تیم‌هایی که در کوران مسابقات بودند بک یکباره با تعطیلی اضطراری لیگ مواجه شدند و با توجه به مصادف شدن عید نوروز با این تعطیلات، میزان آمادگی بازیکنان تیم ما و بیشتر تیم‌ها به شکل محسوسی افت کرده است.

شیبانی بیان کرد: مسابقات لیگ دسته اول باید به نوعی برنامه ریزی می‌شد که در سال ۹۲ انجام شود اما وقتی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که هیئت فوتبال از نظر زمانی در تنگنا قرار گرفت باید تمامی مسابقات را از نخستین هفته به سال ۹۳ موکول می‌کرد تا این تعطیلی بلند مدت کیفیت لیگ را کاهش ندهد و تیم‌ها را با مشکل مواجه نکند.

وی عنوان کرد: تا یکی دو بازی آینده چند بازیکن جدید به تیممان اضافه می‌کنیم و با انجام تمرینات منظم تلاش می‌کنیم تیم را به شرایط مسابقه بازگردانیم و وضعیت تیم را در جدول بهبود بخشیم.

سرمربی تیم فوتبال افشین قم تصریح کرد: کسب سهمیه صعود به لیگ بر‌تر دست یافتنی نیست اما هدف ما این است که افشین را حداقل تا میانه جدول بالا بکشیم و به رتبه آبرومندی برسیم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22058

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22058/تعطیلی-لیگ-فوتبال-قم-سبب-افت-بیشتر-تیم-ها-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir