کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

35 درصد کلاس‌های درس قم توسط خیرین احداث شده است

خبرگزاری فارس , 31 فروردين 1393 ساعت 9:20

قم نیوز: مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه در زمینه بودجه‌های دولتی دارای مشکلات فراوانی هستیم گفت: تاکنون 35 درصد از کلاس‌های درس در قم توسط خیرین احداث شده است.


به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم گفت: تاکنون بیش از ۳۵ درصد کلاس‌های درس استان توسط خیرین مدرسه‌ساز استان احداث شده است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده خیرین در امر مدرسه‌سازی بیان کرد: این فعالیت‌ها شامل فضاهای مدرسه، نمازخانه‌ها و سایر فضاهای آموزشی می‌شود.

مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه در زمینه بودجه‌های دولتی دارای مشکلات فراوانی هستیم گفت: برای نوسازی و همچنین تجهیز مدارس قم و احداث مدارس جدید به کمک خیرین مدرسه ساز احتیاج داریم.

وی تصریح کرد: حضور خیرین مدرسه‌ساز در این زمینه بسیار مهم است و از علما دین درخواست داریم در زمینه ترغیب مردم برای وارد شدن به این عرصه تلاش کنند.

پورگلیان با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با هدف ترغیب مردم و خیرین استان برگزار می‌شود گفت: در این جشنواره مردم و خیرین استان با مشکلات مدارس و اهمیت ایجاد مدارس جدید آشنا خواهند شد.
انتهای پیام/126


کد مطلب: 22108

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22108/35-درصد-کلاس-های-درس-قم-توسط-خیرین-احداث-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir