کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتباط و تعامل با بزرگان حوزه با جدیت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس , 2 ارديبهشت 1393 ساعت 13:21

قم نیوز: رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: ارتباط و تعامل بیش از پیش با بزرگان حوزه، جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با جدیّت پیگیری می‌شود.


به گزارش قم نیوز به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی‌نژاد در نشست هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت‌الله حسینی بوشهری، با اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های این نهاد حوزوی اظهار کرد: هفتمین دوره مجمع، متشکل از پیشکسوتان و جوانان مومن، انقلابی و متعهد بوده و دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است.

وی افزود: برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد برقراری ارتباط گسترده‌تر و تعاملات بیشتر با نهادها و مراکز حوزوی و در رأس آنها جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت، در دستور کار مجمع قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان اینکه در این دوره بیش از ۲۰۰ نماینده حضور فعال دارند تصریح کرد: هم افزایی، تعامل، تسهیل در امور، خدمت به طلاب و همکاری مستمر با نهادهای اصلی حوزه از اولویت‌های این دوره از مجمع است و این مسائل با جدیّت پیگیری خواهد شد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه‌ای نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیز در سخنانی بیان کرد: مجمع در واقع بازوی جامعه مدرسین و خادم جامعه طلاب است.

وی خواستار برگزاری نشست‌های مشترک و مستمر میان مجمع و شخصیت‌های تاثیرگذار حوزه به ویژه مدیرحوزه های علمیه شد و گفت: بدون شک با برپایی چنین نشست‌هایی، در مسیری درست و تاثیر گذاری گام بر خواهیم داشت.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22256

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22256/ارتباط-تعامل-بزرگان-حوزه-جدیت-پیگیری-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir