کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و ورزش همگانی بانوان در قم

خبرگزاری فارس , 3 ارديبهشت 1393 ساعت 11:04

قم نیوز: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیده لیلا عنبری با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان برای این منظور، اظهار کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی نخستین برنامه در این زمینه بود.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی زنان و دختران فاطمی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قم برگزار شد، اضافه کرد: این جشنواره یکی از ویژه برنامه‌هایی است که اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای این مناسبت ارزنده و گرامیداشت مقام زن و روز مادر در نظر گرفته بود و در دو بخش فرهنگی و ورزشی به انجام رسید.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در حالی که بخش فرهنگی آن به شکل جشنواره برگزار شد، بخش ورزشی نیز در قالب مسابقات به اجرا درمی‌آید و دختران و بانوان ورزشکار قم در رشته‌های مختلف با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی افزود: امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از عموم بانوان قمی برای حضور در جشنواره فرهنگی ورزشی زنان و دختران فاطمی و ویژه برنامه‌هایی که به این مناسبت با همکاری موسسه مالی و اعتباری کوثر و هیئت‌های ورزشی قم برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورده است.

عنبری عنوان داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان و دختران فاطمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و سپس سایر برنامه‌ها با حضور پرشور بانوان به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مختلف ورزشی بانوان در رشته‌های ووشو، والیبال، بسکتبال، هندبال، کاراته، تنیس روی میز، بدمینتون و ... در سالن‌ها و فضاهای ورزشی سطح شهر قم و همچنین بخش‌ها و شهرهای تابعه تا پایان هفته صورت می‌گیرد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین شاهد برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در بخش‌های تابعه قم هستیم و در دو همایش کوهپیمایی نیز قرار است بانوان و آقایان روستایی علاقمند و طرفدار ورزش همگانی روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در شهر کهک و روستای فردو حضور یابند، ضمن اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان نیز انجام شده و این جشنواره در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22293

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22293/برگزاری-جشنواره-غذاهای-سنتی-ورزش-همگانی-بانوان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir