کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان حج و زیارت درقم:

تعداد زائران ایرانی حج امسال ۶۱ هزار نفر است

خبرگزاری تسنیم , 5 ارديبهشت 1393 ساعت 22:36

قم نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: تعداد زائران ایرانی حج سال ۹۳ ، ۶۱ هزار نفر که سه هزار نفر کادر اجرایی هم به همراه زائران اعزام می‌شوند و برای این عزیزان امکانات ویژه ای رفاهی در نظر گرفته شده است.


به گزارش قم نیوز، سعید اوحدی در همایش سراسری روحانیون معین و معینه کاروان‌های حج تمتع که در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مجموع ایستگاه‌های پروازی حجاج ایرانی به مکه و مدینه به ۱۸ استان رسیده است اظهار کرد: تا سال گذشته فقط از تهران اعزام مدینه قبل و مدینه بعد انجام می‌شد اما از امسال در ۹ ایستگاه پروازی دیگر هم انتخاب مدینه قبل و مدینه بعد برای زائران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه آخرین گروه پروازی از حج هفته اول آبان ماه به ایران باز می گردند، تصریح کرد: نخستین پرواز حجاج ایرانی ۱۴ شهریور‌ماه انجام می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: تعداد زائران ایرانی حج سال ۹۳ ، ۶۱ هزار نفر که سه هزار نفر کادر اجرایی هم به همراه زائران اعزام می‌شوند و برای این عزیزان امکانات ویژه‌ای رفاهی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان اردیبهشت‌ماه عملیات احداث هتل در شلمچه و احداث زائرسرا در چذابه آغاز می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم تمامی مجموعه های کشور برای احداث این پروژه ها کمک کنند.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 22386

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22386/تعداد-زائران-ایرانی-حج-امسال-۶۱-هزار-نفر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir