کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فضای مجازی فرصتی مناسب برای تبلیغ اسلام به شیوه‌های نوین است

خبرگزاری تسنیم , 11 ارديبهشت 1393 ساعت 13:17

قم نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : فضای مجازی در دنیای امروز بسیار تاثیرگذار است و در تلاش هستیم تا امکاناتی را فراهم کنیم که این بستر در خدمت اسلام قرار گیرد.


به گزارش قم نیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی سخن می‌گفت، اظهار کرد: هنگامی که برای سفر به قم، با رئیس جمهور دیدار می‌کردم، ایشان سلام خود را به شما رساندند و از دعاهای شما برای موفقیت دولت تشکر کردند.

محمود واعظی افزود: این دولت متعلق به خود شماست و انشاء الله مشکلات کشور را با کمک شما حل کند و البته مشکلات زیاد است و دولت می‌خواهد در زمانی کوتاه، مشکلات اساسی کشور را کم کند و آن‌ها را حل کند.

این عضو کابینه با اشاره به مشکلات فراوان مردم، تصریح کرد: تلاش دولت بر این است که وضعیت معیشت مردم بهتر شود و بین مردم و مسئولین و روحانیت اکنون شاهد همدلی و وحدت هستیم و امیدواریم با همراهی روحانیت، این همدلی باقی بماند.

واعظی خاطرنشان کرد: دولت در ارتباطات با مسائل داخلی و خارجی مشکلات زیادی دارد و در داخل کسانی هستند که شایعات زیادی برای دولت درست می‌کنند و تبلیغات غیر واقعی صورت می‌دهند، و احتمالا خبرهایی نیز برای این و آن ور نقل می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و جهان، اظهار کرد: تصویر ایران و چهره ایران در منطقه بسیار متفاوت از گذشته شده است که این به علت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و قدرت و پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی است و در حالی که همه کشورهای منطقه درگیری دارند، ایران با ثبات ایستاده است.

واعظی افزود: فضای مجازی در دنیای امروز بسیار تاثیرگذار است و در تلاش هستیم تا امکاناتی را فراهم کنیم که این بستر در خدمت اسلام قرار گیرد و این مسئله برای ما بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در قم امکاناتی برای اینترنت و پهنای باند وجود دارد اما آن چه که به آن نیاز داریم، ۱۰ برابر این است و در دنیای امروز، تبلیغ متحول شده است و تمرکز تبلیغ بر صدا و تصویر و نوشته است و ما باید این امکانات را فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید مطابق اعتقادات و فرهنگ ما باشد و البته ضررهای نیز وجود دارد که باید آن‌ها را مدیریت کرد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22605

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22605/فضای-مجازی-فرصتی-مناسب-تبلیغ-اسلام-شیوه-های-نوین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir