کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرضه 1300 عنوان کتاب موسسه بوستان در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری فارس , 14 ارديبهشت 1393 ساعت 11:16

قم نیوز:رئیس مؤسسه بوستان کتاب از عرضه هزار و 300 عنوان کتاب مؤسسه بوستان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل اسماعیلی با بیان اینکه ناشران با تنگناهای مالی دست به گریبان هستند، اظهار کرد: این موسسه به طور طبیعی از نظر مالی با مشکلات زیادی مواجه است، ولی توانسته آثار جدیدی را منتشر کند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر ۳۸۰ کتاب در سال گذشته منتشر شده که البته از این تعداد حدود ۱۰۰ کتاب برای نخستین بار به چاپ رسیده و کتاب‌های دیگر تجدید چاپ شده است.

رئیس موسسه بوستان کتاب خاطرنشان کرد: چاپ اول کتاب‌های موسسه بوستان کتاب، ۲۰ درصد کاهش داشته و تجدید چاپ کتاب‌‌های آن حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از سال‌ها پیش جای نشر کودک و نوجوان در شهر قم خالی بود، گفت: از سال‌ها پیش موسسه بوستان در این بخش اقدام کرده است ولی در سال گذشته این مسئله را توسعه دادیم و فروشگاه بزرگ و مجهزی را به این امر اختصاص پیدا کرد.

اسماعیلی یادآور شد: تاکنون موسسه توانسته است کتاب‌های بیشتری را در زمینه کودک و نوجوان منتشر کند و از ناشران، کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را جمع‌آوری کرد و در معرض دید علاقه‌مندان و مخاطبان قرار داد.

وی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب عرضه شده است، گفت: موسسه امسال برای نخستین بار غرفه‌ای در سالن‌ کتب دانشگاهی دارد که کتاب‌های درسی، کمک درسی و مرتبط با علوم دانشگاهی را عرضه می‌کند.

رئیس موسسه بوستان کتاب یادآور شد: موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شد که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مورد تجلیل قرار گرفت.

وی عنوان داشت: تاکنون ۳۴۸ عنوان کتاب مؤسسه بوستان کتاب در جشنواره‌های مختلف کشوری، استانی، منطقه‌ای، دانشگاهی و حوزوی دارای رتبه و به عنوان برگزیده معرفی شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: موسسه بوستان کتاب در سال گذشته در بیش از ۷۰ نمایشگاه بین‌المللی، حوزوی و دانشگاهی شرکت کرده است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22716

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22716/عرضه-1300-عنوان-کتاب-موسسه-بوستان-نمایشگاه-تهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir