کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم:

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه 2 قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 16 ارديبهشت 1393 ساعت 9:05

قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه دو قم در 16 اردیبهشت سال جاری خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز در روز اول خرداد ماه گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز هر سال به منظور تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برای مدرسه‌سازی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به تشکل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم اشاره کرد و افزود: این تشکل از سال ۷۸ به منظور ساماندهی به امور خیرین در امر مدرسه‌سازی تشکیل شده است و از ابتدا تاکنون خیرین مدرسه‌ساز سراسر استان، ۸۷ مدرسه با ۸۴۶ کلاس درس احداث کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان داشت: تعداد ۹۲ قطعه زمین و منزل مسکونی برای احداث مدرسه به مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم واگذار شده است.

وی یادآور شد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سالانه اردیبهشت ماه در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و در قم به دلیل نبود شهرستان، برای نخستین‌بار در کشور در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

پورگلیان از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه ۲ شهر قم خبر داد و گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه ۲، روز ۱۶ اردیبهشت ماه در مدرسه خیرساز حاج محمد ایزدی واقع در منطقه نیروگاه با حضور خیرین ناحیه ۲ آموزش و پرورش و مسئولان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز گفت: ۵۱ خیر مدرسه‌ساز در ناحیه ۲ آموزش و پرورش وجود دارد که این خیران ۲۶۰ کلاس درس با ۳۷ هزار و ۱۲۹ مترمربع زیربنا را احداث کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطرنشان کرد: مجموع زمین و منزل مسکونی واگذار شده برای ساخت مدرسه توسط خیرین ناحیه ۲ آموزش و پرورش، بالغ بر ۷۸ هزار مترمربع است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22808

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22808/جشنواره-خیرین-مدرسه-ساز-ناحیه-2-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir