کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن کوثر نبوی و نور علوی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 21 ارديبهشت 1393 ساعت 12:29

قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی و جشن کوثرنبوی، نورعلوی در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گلفشان با اشاره به هفته هلال احمر اظهار کرد: در هفته هلال احمر اقدامات قابل توجه و برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی و جشن کوثرنبوی، نورعلوی خبر داد و گفت: این مراسم در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی حیدریان برگزار می شود.
گلفشان با اشاره به سخنرانان این مراسم عنوان کرد: دراین مراسم دکتر قبادی رییس سازمان جوانان چمعیت هلال احمر کشورو حجت الاسلام رفیعی به سخنرانی می پردازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: برنامه های جذاب دیگری نیز در این جشن مدنظر قرار داده شده است که اجرای موسیقی و گروه نمایشی طنز از نمونه آن است، ضمن اینکه اجرای این برنامه نیز توسط بهمن هاشمی از مجریان موفق صدا و سیما است.

گلفشان تجلیل از فعالان امداد و نجات نوروز و طرح ملی امنیت و سلامت نوروزی را یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این مراسم دانست و افزود: همچنین در این مراسم قرعه کشی بین برگزیدگان مسابقه کتابخوانی و جشن کوثرنبوی، نور علوی قم برگزار و جوائزی نیز به انان اهداء می‌شود.

وی برگزاری مسابقات علمی امداد و نجات،غبارروبی گلزار شهداء، حضور در بیت امام، مسابقات مختلف در بین پرسنل، مانور غنچه های هلال، را از نمونه برنامه های هفته هلال دانست.

انتهای پیام /126


کد مطلب: 23092

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23092/جشن-کوثر-نبوی-نور-علوی-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir