کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سالن ورزشی بسیج در منطقه نیروگاه قم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1393 ساعت 9:05

قم نیوز:نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اعطاء زمین، امکانات ساخت سالن ورزشی بسیج با همکاری وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر، بهره‌برداری از سالن ورزشی بسیج در منطقه نیروگاه محقق شود.


به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت سید معصوم(ع) و مدال آوران مسابقات استانی جوجیتسو با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای منحرف ساختن نوجوانان و جوانان از مسیر دین و انقلاب اظهار کرد: نقش بر آب شدن برنامه‌های دشمنان به خاطر علاقمندی جوانان به آموزه‌های دینی، ائمه اطهار(ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است و هر جا به حضور بسیج نیاز بوده حضور پیدا کرده است، ابراز کرد: کسانی که انقلاب را دوست دارند، هر چند پرونده‌ای در بسیج نداشته باشند، ولایی و بسیجی هستند.

وی با اشاره به ایستادگی نوجوانان و جوانان در مقابل دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بیشترین شهیدان از قشر دانش‌آموز جامعه هستند که این نشان از این دارد که آنها وظایف خود را خوب شناختند و به خوبی به آنها عمل کردند و امروز همه ما وظایف سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

امیرآبادی توجه جوانان به تحصیل، تهذیب و ورزش را در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان کرد: افراد ورزشکار، با ایمان و سالم موجب ساختن جامعه‌ای آرمانی و سالم می‌شوند و آینده کشور را با علم و دانش و معنویت خود می‌سازند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدال‌ها و مقامات کسب شده توسط بسیجیان ورزشکار حوزه مقاومت سید معصوم (ع) ناحیه امام رضا(ع) در رشته جوجیتسو عنوان کرد: ما باید با بهره‌گیری از ظرفیت بالای بسیج، زمینه رسیدن نوجوان و جوانان به مقامات عالی ورزشی، اخلاقی و علمی را فراهم سازیم.

وی در ادامه به فرهنگ ارزشی اهالی منطقه نیروگاه قم و حضور چشمگیر آنان در مراسم و مناسبات اجتماعی، سیاسی به ویژه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: هر چه در بین جوانان این منطقه حضور پیدا می‌کنیم، بیشتر به ظریف موجود در منطقه نیروگاه پی می‌بریم و علاقمندی و حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان منطقه در برنامه‌های ورزشی و مراسمات گوناگون، وظیفه سنگینی را بر روی دوش مسئولان استان قرار می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و دیگر فعالیت‌های بسیج در منطقه نیروگاه خطاب به شهردار منطقه ۲ تاکید کرد: در صورت اعطاء زمین، امکانات ساخت سالن ورزشی بسیج با همکاری وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر، بهره‌برداری از سالن ورزشی بسیج محقق در این منطقه شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 23454

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23454/سالن-ورزشی-بسیج-منطقه-نیروگاه-قم-احداث-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir