?>?> قم نیوز - آیین‌نامه سیما و منظر شهری قم بازنگری می‌شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیین‌نامه سیما و منظر شهری قم بازنگری می‌شود

8 خرداد 1393 ساعت 19:53

قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: آیین‌نامه سیما و منظر شهری در گذشته تهیه شده بود که این آیین‌نامه نیاز به بازنگری دارد که در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسیح‌الله معصومی در جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری قم در خصوص مشخص شدن وضعیت خطوط تردد دوچرخه در مناطق اظهار کرد: مسیرهای تردد دوچرخه در مناطق مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه آیین‌نامه سیما و منظر شهری در گذشته تهیه شده بود، گفت: این آیین‌نامه نیاز به بازنگری دارد و بازنگری آن در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی تابلوهای معابر شهری گفت: این طرح نیز از منطقه هشت فعالیت‌های خود را آغاز کرده ‌است.

وی با اشاره به اینکه مشاور در حال طراحی تابلوهای مسیرهای اصلی است، افزود: زمانی که طراحی تمام شود به سرعت عملیات احداث و نصب انجام خواهد شد.

معصومی به اجرای طرح ساماندهی گذرخان اشاره کرد و گفت: با میراث فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری جلسه‌ای داشته‌ایم تا در خصوص گذرخان پیگیری‌های لازم برای بهسازی ادامه یافته و در دیگر مناطق شهر نیز چنین اقدامی صورت بگیرد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 23819

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23819/آیین-نامه-سیما-منظر-شهری-قم-بازنگری-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir