کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلزار شهدای دفاع‌مقدس فردا در قم غباروبی می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 19 خرداد 1393 ساعت 19:49

قم نیوز: معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: گلزار شهدای دفاع مقدس فردا و در جریان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم غباروبی می‌شود.


به گزارش قم نیوز، روح الله رمضانی درباره برگزاری برنامه های هفته جوان در قم اظهار کرد: برنامه هایی را با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و تشکل های مردم نهاد در دست اجرا داریم و هدف ما بر این است که تمام برنامه های مرتبط با جوانان به تشکل های جوانان واگذار شود.

وی گفت : جوانان باید نقشی تاثیرگذار در فعالیت های اجتماعی مرتبط با خود ایفا کنند و عزم اداره کل ورزش و جوانان بر این امر استوار است که جوانان کمک حال دستگاه های اجرایی استان باشند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: به مناسبت هفته جوان نمایشگاهی را در بوستان هاشمی برگزار می‌کنیم و برنامه های دیگری در هفته جوان نیز از جمله جشن ازدواج جوانان و دیدار با خانواده شهدا انجام داده‌ایم.

رمضانی بیان کرد: گلزار شهدای دفاع مقدس فردا در قم غباروبی می‌شود ضمن این که مراسم غباروبی گلزار شهدای علی بن جعفر نیز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) این فرصت را ایجاد کرده‌ایم که جوانان علاقمند و واجد شرایط تقدیر این جشنواره خودشان در سامانه مربوطه ثبت نام کنند و سپس کمیته های داوری در زمینه های مختلف در مورد گزینش برترین ها قضاوت می‌کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: سامانه ستاد اوقات فراغت استان قم qomfaraghat.ir به نشانی نیز به زودی فعال و راه اندازی می‌شود و فضای مناسبی در اختیار خانواده ها برای بررسی فضای اوقات فراغت جوانان ایجاد می‌کند.

رمضانی خاطرنشان کرد: طرح پژوهشی وضعیت سنجی در عرصه مسکن ، ازدواج ، اشتغال و دیگر زمینه های مرتبط با جوانان در دست انجام است و با پایان این طرح، دستگاه های مرتبط با موضوع جوانان می توانند از نتایج آن استفاده کنند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24226

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24226/گلزار-شهدای-دفاع-مقدس-فردا-قم-غباروبی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir