کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد قاطع پلیس با حمل کنندگان سلاح سرد در قم

خبرگزاری مهر , 20 خرداد 1393 ساعت 9:06

قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم در نشست مشترک دستگاه قضایی و پلیس استان از اراده قاطع دستگاه قضایی و پلیس در مواجهه با ناهنجاری‌های این استان خبر داد و گفت: با حاملين سلاح سرد (چاقو) در قم به شدت برخورد می‌شود.


به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی در این نشست که با حضور دادستان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان قم برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از این پس تمام افرادی که حامل سلاح سرد (چاقو) باشند، دستگیر و در مراجع قضایی استان محاکمه و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه فاز جدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قم از هفته جاری آغاز شده، گفت: پلیس علاوه بر وظایف انتظامی از اختیارات و مسئولیت‌های اجتماعی نیز استفاده کرده و مقابله و برخورد با حمل سلاح سرد، بدپوششی، مزاحمت نوامیس، آلودگی صوتی و بی انضباطی ترافیکی از اولویت‌های اجرای فاز جدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خواهد بود.

سردار مجتبایی ادامه داد: ناهنجاری‌های اخلاقی در قم هیچگونه توجیهی نداشته و پلیس بدون اغماض برخورد خواهد کرد و از پشتیبانی قاطعانه دستگاه قضایی استان نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه هزینه بداخلاقی و بی انضباطی‌های اخلاقی متخلفان افزایش می‌یابد، اظهارداشت: اسامی و مشخصات مجرمان در سامانه مربوطه ثبت و منعکس شده و در صلاحیت‌های اخلاقی آنها برای تصدی مشاغل و مناصب حال و آینده تجدید نظر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: تامین امنیت اخلاقی برای پلیس فراتر از وظیفه سازمانی بوده و یک تکلیف دینی است و پلیس استان در این ماموریت مسئولانه عمل کرده و میزان و معیار برخورد با متخلفان، قانون و ارزش های دینی و انقلابی است.
انتهای پیام/126


کد مطلب: 24230

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24230/برخورد-قاطع-پلیس-حمل-کنندگان-سلاح-سرد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir