کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شب نیمه شعبان آسمان شهر قم نورباران می‌شود

22 خرداد 1393 ساعت 8:39

قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از نورباران کردن آسمان شهر مقدس قم در شب نیمه شعبان و در جوار مسجد مقدس جمکران خبر داد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی رضا با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: شهرداری قم با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها آمادگی مطلوبی برای استقبال از میلیون‌ها زائرینی که در این ایام به شهر قم مشرف می‌شوند را دارد.

وی بیان کرد: از سوی شهرداری قم ویژه این ایام در کنار فعالیت‌های لازم برای استقبال از زائران برنامه‌های مختلف فرهنگی و همچنین برنامه‌های شاد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه این ایام نور باران آسمان شهر قم است، تصریح کرد: مراسم نورافشانی آسمان شهر قم توسط شهرداری قم و مسجد مقدس جمکران در شب نیمه شعبان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در دو نوبت انجام می‌شود گفت: نوبت اول نورافشانی در شب نیمه شعبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در منطقه جمکران برگزار شده و نوبت دوم نیز در پایان جشن و مراسم نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24332

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24332/شب-نیمه-شعبان-آسمان-شهر-قم-نورباران-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir