کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برپایی نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در پردیسان قم

خبرگزاری فارس , 24 خرداد 1393 ساعت 12:29

قم نیوز: مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از برپایی نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در منطقه پردیسان قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد روحانی با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی کتاب در پردیسان اظهار کرد: این نمایشگاه به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با توجه به ظرفیت علمی و فرهنگی منطقه پردیسان و استقرار دانشگاه‌ها در این منطقه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: تدبیر اولیه این بود حداقل ۲ هزار عنوان کتاب مختلف برای اقشار مختلف دانشگاهی،‌ حوزوی و کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه شود، ولی اکنون بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب از ۷۰ ناشر در موضوعات مختلف در این نمایشگاه ارائه شده است که تا پایان سال جاری در نظر داریم تعداد کتاب‌های این نمایشگاه را به ۵ هزار عنوان برسانیم.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد: اکثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی مانند دانشگاه آزاد، پیام نور، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، دانشگاه باقرالعلوم، موسسه شیعه‌شناسی و... می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی یادآور شد: بن‌های ۱۰ درصدی آماده شده که در نماز جمعه هفته جاری توزیع می‌شود که افراد با این بن‌ها می‌توانند از تخفیف در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

روحانی تصریح کرد: در آینده نزدیک نرم‌افزارهای علمی و مناسب کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دائمی کتاب پردیسان در جوار دانشگاه ادیان و مذاهب رو به روی مسجد امام صادق(ع) واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت۱۷ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیتی که در بین قشر حوزوی و دانشگاهی در منطقه پردیسان است این نمایشگاه بتواند در راستای ارتقای فرهنگی منطقه پردیسان نقش مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24416

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24416/برپایی-نخستین-نمایشگاه-دائمی-کتاب-پردیسان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir