کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

ملت ایران هرگز جام زهر را به دست رهبر خود نمی دهد

خبرگزاری ايرنا , 23 تير 1393 ساعت 9:37

قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مقایسه مردم ایران با مردم دوره امام حسن مجتبی (ع) گفت: ملت فهیم ایران هرگز جام زهر را به دست رهبر خود نمی دهد بلکه تا پای جان از آرمان های انقلاب و ولایت دفاع می کند.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالله حاجی صادقیˈ یکشنبه شب در مراسم یادواره شهدای اصناف و بازار قم در مسجد اعظم قم خاطرنشان کرد: ملت ما دیگر آن مردمی نیستند که شاهد باشند امام حسن (ع)ناچار به امضای قرارداد و صلح با دشمن باشد.

وی ادامه داد: در زمان امام حسن (ع)، حضرت برای افشای چهره فاسد حکومت معاویه آن قرارداد صلح را پذیرفتند ولی امروز دیگر چهره استکبار جهانی افشا شده و نیازی به قرار داد برای روشن شدن ماهیت درونی آنها وجود ندارد.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: مردمی که اهل بصیرت باشند دیگر رهبر و مقتدای خود را تنها نمی گذارند.

وی با اشاره به این که مردم ما درتبعیت و اطاعت از ولی فقیه از هر زمان دیگر آگاه و بصیرتر می باشند، گفت: این مردم لحظه ای از ولایت عقب نمانده اند و هرگز جلوتر از رهبری نیز حرکت نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم، گفت: در کنار نعمت بزرگ ولی فقیه، باید قدردان نعمت رهبری بصیر، شجاع و بصیر باشیم که از امام حسن و حسین (ع) درس گرفته است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان امام حسن (ع) مکر و فریب به دلیل بی بصیرتی مردم به اندازه ای بود که برخی معاویه را عامل بقای اسلام می دانستند .

وی گفت: ملت ایران سرخود را بالا بگیرند و بدانند امروز روزی نیست که معاویه ها بخواهند قطعنامه های دروغین به ما تحمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دنبال فتنه انگیزی هستند، گفت: خطر فتنه از ترور بالاتر است،اولین بیانیه حقوق بشر را معاویه صادر کرد و در آن به دروغ آورده است می خواهم جلوخونریزی و جنگ را بگیرم و در اوج پیروزی حاضرم قرارداد صلح و آتش بس با امام حسن (ع) را امضاء کنم و هر شرایطی که ایشان داشته را بپذیریم.

یادواره ۳۰۰ شهید نانوای کشور و یک هزار شهید اصناف و بازار استان قم یکشنبه شب با حضور خانواده معظم شهدا، برخی مسوولان استانی و کشوری در مسجد اعظم قم برگزار شد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25355

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25355/ملت-ایران-هرگز-جام-زهر-دست-رهبر-خود-نمی-دهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir