کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

50 درصد مساجد قم کانون های فرهنگی و هنری دارند

خبرگزاری ايسنا , 24 تير 1393 ساعت 11:41

قم نیوز: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به این که در حال حاضر 18 هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور فعالیت می کنند، گفت: تعداد کانون ها در قم بیش از 50 درصد است.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم از کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم، افزود: باید بر اساس قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه تعداد کانون های مساجد کشور حداقل به تعداد یک چهارم مساجد کشور باشد.

وی اضافه کرد: امروز بسیاری از برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد قم به عنوان الگویی برای نهادهای دیگر استان وحتی کانون های سراسرکشور تبدیل شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با بیان این که در ابتدای کار خود سعی کردیم نگاه را به کار فرهنگی تغییر دهیم، گفت: در حال حاضر اکثر کارهایی که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم صورت می گیرد به صورت جهادی و نتیجه تغییر نگاه است.

روحانی با اشاره به تدوین سند چشم انداز کانون های مساجد استان قم، افزود: اگر امروز اعتمادی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم وجود دارد، نتیجه قوت برنامه ریزی دقیق و عملکرد هدفمند این کانون هاست.

وی در پایان تاکید کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم سعی شد از همه ظرفیت های تاثیرگذار مانند نخبگان استفاده شود .

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25390

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25390/50-درصد-مساجد-قم-کانون-های-فرهنگی-هنری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir