کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش 4 درجه‏‌‏ای دمای هوا در قم

خبرگزاری فارس , 26 تير 1393 ساعت 21:41

قم نیوز: مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به کاهش سرعت وزش باد در روزهای آینده نسبت به امروز گفت: امروز هوا نسبت به روزهای گذشته به طور میانگین سه الی چهار درجه گر‌م‌تر بود.


به گزارش قم نیوز، یحیی زارع امروز  وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده را صاف همراه با وزش باد و گرد و غبار، در بعد از ظهر کمی ابری اعلام کرد و گفت: حداکثر سرعت وزش باد در روز آینده ۵۰ کیلومتر در ساعت با سمت شرقی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه حداکثر و حداقل دمای فردا ۴۳ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود،‌ اظهار کرد: رطوبت نسبی هوای قم در حال حاضر ۱۱ درصد است.

مدیرکل هواشناسی استان قم حداکثر دما از ابتدای هفته جاری تاکنون را ۴۵ درجه سانتی‌گراد در روزهای جمعه و شنبه عنوان کرد و گفت: همچنین حداقل و حداکثر دما برای امروز به ترتیب ۲۹ و ۴۴ درجه سانتی‌گراد است.

وی با اشاره به اینکه از فردا سرعت وزش باد نسبت به امروز کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروز هوا نسبت به روزهای گذشته به طور میانگین سه الی چهار درجه گر‌م‌تر بود.

زارع برای شنبه آسمان آرامی را پیش‌بینی‌ کرد و گفت: منبع بروز گرد و خاک در آسمان استان قم به دلیل وجود چشمه‌های گرد و خاک در اطراف شهر به ویژه شرق استان و همچنین مجاورت با کویرهای مرکز ایران است که با وزش باد شرقی وارد قم می‌شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25438

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25438/افزایش-4-درجه-ای-دمای-هوا-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir