کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمکهای مردمی در سال گذشته نزدیک به 39 میلیارد تومان

1 مرداد 1393 ساعت 11:48

قم نیوز: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: مجموع کمک های مردمی در سال گذشته حدود 39 میلیارد تومان بود.


به گزارش قم نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ، افشین پایانی فر با اشاره به اینکه کمکهای مردمی شامل عام ، امانی و وجوهات شرعیمی باشد عنوان کرد: در بخش کمکهای عام سال گذشته ۷ میلیارد و ۷۷ میلیون تومان جمع آوری شد که رشد ۳۴ درصدی را در قیاس با سال قبل شاهد هستیم.
وی گفت: در بخش امانی و وجوهات شرعی نیز ۱۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان جمع آوری گردید که رشد ۵۵ درصدی را در این بخش در قیاس با سال نود و یک به همراه داشت.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد قم با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش کمک های مستقیم ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد اضافه کرد: سال گذشته مجموع کمکهای مردمی ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که بالغ بر ۱۶۰ درصد رشد در قیاس با سال ما قبل داشت .
وی همچنین تصریح کرد : سال گذشته همچنین در جشن نیکوکاری ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که ۳۷ درصد رشد را در این سال در قیاس با سال نود و یک شاهد بودیم .
پایانی فر با اشاره به اینکه در جشن عاطفه ها نیز سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد گفت: در این رابطه سال گذشته در قیاس با سال قبل ۵۵ درصد رشد بوده است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25567

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25567/کمکهای-مردمی-سال-گذشته-نزدیک-39-میلیارد-تومان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir