کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقرار 40 پایگاه جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم غزه

خبرگزاری ايسنا , 2 مرداد 1393 ساعت 10:40

قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار 40 پایگاه سیار و ثابت جهت جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مسلمان غزه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد گل فشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم در راستای کمک‌رسانی و حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام به تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مسلمان غزه کرده است.

وی ادامه داد: این ستاد با برپایی ۴۰ پایگاه در سطح شهر قم به ویژه در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم مومن و روزه‌دار شهر مقدس قم خواهد کرد.

وی گفت: ۲۰ پایگاه در اطراف حرم مطهر و مسیر راهپیمایی و ۲۰ صندوق نیز در ادارات و سطح شهر و شهرهای تابعه استقرار می بابد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر اینکه این پایگاه‌ها صرفاً برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مردم غزه فعالیت می‌کنند بیان کرد: این طرح از روز ۴ شنبه یکم مردادماه تا عید سعید فطر در شهر قم و شهر های تابعه و همچنین پایگاه‌های داوطلبی مستقر در ادارات و کارخانجات استان به اجرا درمی‌آید و خیرین می‌توانند کمک‌های ریالی و ارزی خود را برای کمک به مردم غزه اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر داوطلب در طرح جمع آوری کمک ها فعال هستند گفت: جمع اوری از ساعت ۹ صبح شروع و تا ۱۱ شب ادامه دارد.

گل فشان افزود: شماره حساب‌ ریالی ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، تجارت، دی و سپه و همچنین شماره حساب ارزی یورویی ۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملت شعبه هجرت تهران و۸۰۰۳۰۰نزد بانک ملی جهت و شماره حساب ارزی دلاری ۷۰۲۰۷۰ نزد بانک ملی برای واریز هدایای مردمی نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است ،اعضاء جمعیت هلال احمر اعم از جوانان، داوطلبان و امدادگران به همراه پرسنل در راهپیمایی روز قدس حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25593

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25593/استقرار-40-پایگاه-جهت-جمع-آوری-کمک-های-نقدی-مردم-غزه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir