کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماسه روز قدس لبیک به ندای رهبری است

خبرگزاری فارس , 3 مرداد 1393 ساعت 17:49

قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران همیشه به رهنمودهای رهبری عمل کرده‌اند و امروزه نیز حماسه روز قدس لبیک به ندای رهبری است.


به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی  حضور مردم در روز قدس امسال را نسبت به سال‌های گذشته پرشور دانست و اظهار کرد: این حضور پرشور مردم نشان‌دهنده این است که ملت ایران در مقابل تهدیدها و جنایت‌های استکبار ایستاده‌اند و از آرمان‌های خود هرگز کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حمایت از روز قدس بیان کرد: مردم ایران همیشه به رهنمودهای رهبری عمل کرده‌اند و امروز نیز حماسه روز قدس لبیک به ندای رهبری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حضور وصف‌ناپذیر مسلمانان در روز قدس و راهپیمایی علیه نظام‌های استکباری نشان‌دهنده اتحاد مسلمانان در دفاع از حق و مقابله با ظالم است.

وی با اشاره به حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: هر فردی که فطرت عدالت‌طلبی او خاموش نشده باشد در این راهپیمایی‌ شرکت کرده است.

امیرآبادی افزود: اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند ملت ایران در میدان جنگ سخت در برابر دشمنان اسلام ایستادگی خواهند کرد و در مقابله با آن‌ها به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25624

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25624/حماسه-روز-قدس-لبیک-ندای-رهبری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir