کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه ها و جلوهایی شورانگیز از راهپیمایی روز قدس مردم قم

خبرگزاری ايرنا , 3 مرداد 1393 ساعت 17:52

قم نیوز: مردم متدین، روزه دار و انقلابی شهر مقدس قم بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند که با حاشیه ها و جلوه هایی همراه بود.


به گزارش قم نیوز، مردم روزه دار قم که روز جمعه دمایی بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد را شاهد بودند بی تفاوت به گرمای شدید هوا و آفتاب سوزان با جان و دل برای حمایت از کودکان مظلوم غزه پای به خیابان های شهر قم گذاشتند تا حمایت خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام کنند.



** حضور اقشار و شخصیت های مختلف چون مراجع تقلید، فضلا، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم، خانواده شهدا و جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانشجویان، دانش آموزان، اصناف، کارمندان و کارگران از جلوه های راهپیمایی امروز بود.



** کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی قم نیز در طول مسیر راهپیمایی کمک های نقدی مردم به مظلومان و ستمدیدگان غزه را جمع آوری می کرد.



** حضور پرشور زنان و کودکان قمی در این راهپیمایی نشان داد که آنان نیز همسو با مردان انقلابی قم حملات ددمنشانه اسراییل در غزه را محکوم کرده و با کودکان آواره و زیر موشک قرار گرفته فلسطینی هم درد هستند.



**در دستان مردم شهیدپرور و انقلابی قم پرچم ها و پلاکاردهای مختلفی در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برای اعلام انزجار از اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دیده می شد.



**شرکت کنندگان با سردادن شعارهای ˈمرگ بر آمریکا ˈ، ˈمرگ بر اسراییلˈ، ˈ امروز روز مرگ استکبار است - پیروزی اسلام آشکار است ˈ،ˈ خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر استˈ، ˈ مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر مستکبرˈ و ˈ اسلام پیروز است استکبار نابود استˈ انزجار خود را از اسراییل غاصب اعلام و با آرمان های امام تجدید میثاق کردند.



** مردم قم در طول این راهپیمایی همچنین بارها با ابراز شعارهایی جنایت های گروهک تروریستی داعش در کشورهای عراق و سوریه را محکوم کرده و وجود این گروهک منحوس را توطئه استکبارگران و صهیونیست عنوان کردند.



** پرچم های بزرگ جمهوری اسلامی ایران، جلوه ای خاص به این راهپیمایی بخشیده بود، همچنین شرکت کنندگان پرچم هایی از فلسطین، لبنان و حزب الله لبنان در دست داشتند.



** تیم ها و گروه های امدادی همچون آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس جهت پوشش هر گونه خطراحتمالی در مسیر راهپیمایی حضوری فعال داشتند.



** جمعی از راهپیمایان تن پوش هایی به تن داشتند که بر روی آن ها شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین دیده می شد.



** بسیاری از ورزشکاران با لباس فرم، از ورزشگاه شهید حیدریان به صورت گروهی حرکت کرده و در مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س) به راهپیمایان روز قدس پیوستند.



** طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه نیز شامل زنان و مردان طلبه که بعضا با خانواده های خود همراه بودند حضور پرتعدادی در راهپیمایی روز قدس قم داشتند.



** جمع زیادی از جانبازان و معلولان نیز که بر روی ویلچر نشسته بودند حضور پرشوری در راهپیمایی و همدردی با مردم مظلوم غزه داشتند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25625

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25625/حاشیه-جلوهایی-شورانگیز-راهپیمایی-روز-قدس-مردم-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir