کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فتوای مراجع عظام تقلید برای پرداخت زکات فطره به بهزیستی

خبرگزاری تسنیم , 6 مرداد 1393 ساعت 12:15

قم نیوز: مدیرکل بهزیستی قم گفت: مراجع عظام تقلید برای پرداخت زکات فطره به بهزیستی فتوای موافق صادر کرده‌اند و از این رو بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره اقدام می‌کند.


به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه با اشاره به امادگی سازمان بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره، اظهار کرد: سازمان بهزیستی مانند سال‌های گذشته برای جمع‌آوری فطریه مردم مؤمن استان آمادگی لازم را دارد و در این راستا نیز ۱۴۰ صندوق جمع آوری زکات فطره را در ۸۰ پایگاه استانی مستقر می‌کند.

مدیرکل بهزیستی قم با بیان نظریات مراجع تقلید و وزارت کشور، افزود: با استناد به فتوای امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله شبیری‌زنجانی، آیت‌الله موسوی‌اردبیلی، آیت‌الله فاضل‌لنکرانی(ره)، آیت‌الله سیستانی و آیت‌الله نوری‌همدانی مردم مؤمن و روزه دار می‌توانند زکات فطره خود را در اختیار سازمان بهزیستی قرار دهند.

وی با بیان وجود افراد نیازمند، سالخورده و بیمار تحت پوشش سازمان بهزیستی، عنوان کرد: زکات فطره جمع آوری شده از سوی سازمان بهزیستی به محض جمع آوری و شمارش در اختیار نیازمندان استان قرار می‌گیرد.

سلیقه با اشاره به پرداخت زکات فطره از طریق حساب بانکی، گفت: افرادی که مفق نشدند زکات فطره خود را در پایگاه‌ها پرداخت کنند، می‌توانند فطریه خود را به حساب ۵۵۰۰۰۰۰۰ بانک مهر ایران و حساب جام ۲۳۴۵۳۴۰۸۷۴ نزد بانک ملت واریز کنند.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 25722

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25722/فتوای-مراجع-عظام-تقلید-پرداخت-زکات-فطره-بهزیستی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir