کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آماده باش دستگاه‌های امدادی قم در روز عید فطر

خبرگزاری مهر , 6 مرداد 1393 ساعت 13:42

قم نیوز: همه دستگاه‌های امدادی شهر قم در روز عید فطر به حالت آماده باش در خواهند آمد.


به گزارش قم نیوز، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: اورژانس قم تمهیدات لازم را در روز عید جهت ارائه خدمات فوریتهای پزشکی در نظر گرفته است.

محمد جواد باقری ادامه داد: استقرار ۱۰ دستگاه آمبولانس در محلهای برگزاری نماز روز عید از جمله حرم مطهر ، مسجد مقدس جمکران و غیره یکی از اقدامات اورژانس در این روز است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: بکارگیری حداقل سه دستگاه موتورلانس و آماده باش کامل پرسنل ستادی و عملیاتی و بکارگیری بیش از ۳۰ نفر از پرسنل ستادی و عملیاتی علاوه بر پرسنل و آمبولانس‌های معمولی که در پایگاه های ۳۶ گانه اورژانس ۱۱۵ در حال انجام وظیفه هستند از دیگر اقدامات است.

وی بیان کرد: کلیه آمبولانس های مستقر در محل برگزاری نماز عید از ۴۵ دقیقه قبل از شروع مراسم آماده به ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به شهروندان و زائران خواهد بود.

آماده باش کلیه نیروهای آتش نشانی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کلیه نیروهای آتش نشانی در روز عید فطر به حالت آماده باش در می‌آیند.

عباس جعفری گفت: استقرار خودروهای عملیاتی و موتورسیکلت در اطراف حرم مطهر، بستر رودخانه، ابتدای چهار مردان و بلوار بهار تا پایان نماز عید فطر از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25734

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25734/آماده-باش-دستگاه-های-امدادی-قم-روز-عید-فطر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir