کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجتمع‌های پیشگیری از اعتیاد بهزیستی رونمایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 20 مرداد 1393 ساعت 16:48

قم نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اولویت طرح‌های پیشگیری در سازمان بهزیستی، پیشگیری از اعتیاد است و به زودی نیز مجتمع‌های پیشگیری را رونمایی می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز، همایون هاشمی درحاشیه افتتاح پروژه 140 واحدی مسکن بهزیستی، با اشاره به عملکرد سازمان بهزیستی قم، اظهار کرد: سازمان بهزیستی قم از نظر ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد و نمود بارز خیران عملکرد مطلوبی دارد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ابعاد شخصیتی مسئولان بهزیستی قم، افزود: مسئولان بهزیستی استان قم تحصیلات مرتبط با شغل خود دارند و از افرادی هستند که سال‌ها در این زمینه به شکل تخصصی فعالیت کرده‌اند.
 
وی با اشاره به جایگاه قم در بین استان‌ها، تصریح کرد: قم از نظر استراتژیک در بین استان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین سازمان بهزیستی قم حائز نمره قبولی است.
 
هاشمی با تاکید به نقش خیران در تعامل با سازمان بهزیستی، عنوان کرد: فعالیت‌های سازمان بهزیستی فعالیت‌های اجتماعی است که وابسته به حضور خیران است و خیران استان قم نیز در این باره به خوبی درخشیده‌اند و سازمان بهزیستی را به خوبی حمایت کرده اند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سال‌های قبل به ویژه تا سال 91، تاکید کرد: ساخت مسکن یک حرفه پر هزینه است که در حال حاضر ما سعی داریم به خوبی و راحتی مسکن را در اختیار مردم قرار دهیم و امیدواریم که با حمایت خیران بتوانیم اقساط معولان را بپردازیم.
 
وی با اشاره به اهمیت خدمات به روز، گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی ارائه خدمات به روز و در لحظه است که سبب بهره‌وری خدمات است و در زمره طرح‌های تعالی سازمانی در نظر گرفته شده است.
 
هاشمی با اشاره مجتمع‌های سازمان بهزیستی، گفت ما 1400 مجتمع داریم که برخی از آن‌ها از نظر نیروی انسانی، ابنیه و زیربنایی فرسوده شده‌اند که در حال حاضر آن‌ها را نوسازی می‌کنیم، اولویت طرح‌های پیشگیری در سازمان بهزیستی، پیشگیری از اعتیاد است و به زودی نیز مجتمع‌های پیشگیری را رونمایی می‌کنیم.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به طرح امنیت غذایی دولت، بیان کرد: نوبت دوم این طرح با مشارکت بهزیستی و ممیته امداد انجام شد و قریب به 7 میلیون نفر از این خدمات استفاده کردند که این سبد یک طرح مطالعه شده است و به دنبال توسعه رفاه اجتماعی است.
 
هاشمی با اشاره به فاز بعد توزیع سبد غذایی، افزود: در بررسی‌های انجام شده 3700 نفر تا کنون از این سبد استفاده کردند و در فاز سوم نیز تمام مددجویان که بالغ بر 4800 نفر هستند تحت پوشش دولت هستند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره اقلام موجود در سبد حمایتی، گفت: محصولات غذایی که بر اساس نیاز خانواده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتخاب می‌شوند و هر خانواده در عین حال اینکه محدودیتی نسبی دارد، اما بر اساس نیاز خود مایحتاج خود را تامین می‌کند.
 
انتهای پیام/126


کد مطلب: 26255

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26255/مجتمع-های-پیشگیری-اعتیاد-بهزیستی-رونمایی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir