کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شورای مشورتی احزاب در قم تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس , 23 مرداد 1393 ساعت 10:30

قم نیوز: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: در راستای بهره‌گیری هر چه بیشتر از نظرات و راهکارهای احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای مشورتی احزاب در استان شکل می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسن ذاکری صبح امروز در دیدار تعدادی از نمایندگان و مسئولین احزاب و تشکل‌های سیاسی استان با تاکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر با احزاب و تشکل‌ها از طیف‌های مختلف سیاسی اظهار کرد: ما به دنبال تعامل و همگرایی هر چه بیشتر در راستای کمک به پیشرفت و آبادانی قم هستیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم افزود: احزاب در دنیای معاصر و در جوامع مدنی نقش والایی داشته و لازم است با گسترش صحیح آگاهی‌های سیاسی مردم، در شکل‏دهی و تبیین مصالح دینی و ملی تأثیری سودمند بر جای گذاشته و ضامن امنیت ملی کشور باشند.

وی لزوم اتفاق نظر گروه‌ها و احزاب بر منافع و مصالح ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: احزاب باید متضمن وفاق و وحدت ملی باشند و از هر نوع اختلاف و تفرقه در اصول اجتناب کنند.

ذاکری بیان کرد: در راستای بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مسئولین احزاب در موضوعات راهبردی استان در نظر داریم شورای مشورتی احزاب را در استان شکل دهیم.

خاطر نشان می‌شود برگزاری نشست مستمر با مسئولین احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در استان برنامه ریزی شده و در طول سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26381

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26381/شورای-مشورتی-احزاب-قم-تشکیل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir