کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرفاوی: درقم مستقر نمی شوم

خبرگزاری ايرنا , 28 مرداد 1393 ساعت 8:30

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تاکنون درقم مستقر نشده ام و تا آخر فصل نیز مستقر نخواهم شد، حال اگر می خواهند برکنارم کنند.


به گزارش قم نیوز، ˈصمد مرفاویˈ عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از برگزاری دیدار تیم های صبای قم و نفت مسجد سلیمان ابراز داشت: بیش از ۵۰ درصد بازیکنان تیم درقم مستقر شده اند اما من تا آخر فصل برای تمرینات و مسابقات بین شهر قم و تهران تردد می کنم.

وی بیان داشت: بازی ها هفته به هفته دشوارتر می شود و تیم ها نیز بازی به بازی از نظر کیفیت فنی شرایط بهتری پیدا می کنند.

وی گفت: فردا بازی دشواری با تیم نفت مسجد سلیمان داریم و این تیم از بازی های بیرون از خانه خود امتیاز گرفته است و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی افزود: با توجه به این که شناخت نسبی از تیم نفت مسجد سلیمان داریم امیدواریم بتوانیم آن چه در تمرینات روی آن کار کرده ایم را در بازی پیاده کرده و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

مرفاوی بیان داشت: نفت از جوانان خوبی استفاده می کند که همه با انگیزه هستند و فردا بازی آسانی نداریم و باید با تلاش مضاعف به میدان برویم.

وی یادآور شد: خوشبختانه بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و همه نفرات ما وضعیت خوبی دارند.

وی افزود: در خط حمله نفرات خوب و توانمندی داریم و بازیکنان ما در هر بازی موقعیت های خوبی را شکل می دهند و این امر نشان از آن دارد که مهاجمان ما می توانند خطرناک بوده و هر لحظه گلزنی کنند.

سرمربی صبای قم گفت: باید بازیکنان ما بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانند با آرامش از موقعیت های گلزنی استفاده کرده و به گل دست یابند.

وی بیان داشت: تیم ما نسبت به سال گذشته برای ترکیب اصلی خود تغییرات زیادی داشته است و عمده تغییرات ما نیز در خط حمله است از این رو نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی بازیکنان داریم.

وی ادامه داد: نفرات ما می توانند به راحتی با یکدیگر هماهنگ باشند و باید در تمرینات خود بازیکنان را در ساختار دفاعی و حمله بیش از پیش هماهنگ کنیم.

دیدار تیم های صبای قم و نفت مسجد سلیمان از چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26511

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26511/مرفاوی-درقم-مستقر-نمی-شوم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir