کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری فارس , 2 شهريور 1393 ساعت 12:03

قم نیوز: نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم از روز سوم شهریورماه در تالار شهید آوینی آغاز و تا روز ششم شهریورماه ادامه دارد و مراسم اختتامیه نیز با حضور برخی از مسئولان برگزار خواهد شد.


به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر با اشاره قرار گرفتن در آستانه میلاد کریمه اهل‌بیت (ع) از آغاز نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم خبر داد و بیان کرد: این جشنواره از فردا سوم شهریور ماه سال جاری آغاز و تا ششم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم تصریح کرد: این جشنواره با اکران ۱۱۰ فیلم آغاز شده و سپس با حضور سعید نجاتی فیلم‌ساز برجسته قمی که در جشنواره‌های فراملی خوش درخشیده است نقد و بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به شمار عکس‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: ۲۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این شمار ۴۰ قطعه عکس پس از داوری، انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

مدیر انجمن سینمای استان قم ادامه داد: فیلم‌های ارسالی در تالار شهید آوینی از ساعت ۱۴ روز سوم شهریور ماه اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها در تالار جشنواره شهید آوینی حضور یابند.

وی اضافه کرد: از عکس‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره، نمایشگاهی برپا شده است که همزمان با آغاز جشنواره افتتاح خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به تالار شهید آوینی مراجعه کنند.

ابوذر با اشاره به اجرای برنامه‌های خاص و ویژه در حاشیه این جشنواره بیان کرد:‌ با توجه به کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی کلیپ حمایت از کودکان غزه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره هشت نوشت پس از پایان نخستین جشنواره فیلم و عکس استانی گفت: پوستر این جشنواره نیز در حاشیه جشنواره فیلم و عکس استان قم رونمایی خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای استان قم، شمار آثار ارسالی به جشنواره هشت نوشت را مورد توجه قرار داد و گفت: از آغاز فراخوان این جشنواره تاکنون ۶۰ فیلم‌نامه به دبیرخانه ارسال شده است و با توجه به اینکه تا ۱۰ شهریور ماه امکان ارسال فیلم‌نامه به دبیرخانه وجود دارد پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26768

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26768/نخستین-جشنواره-فیلم-عکس-استان-قم-آغاز-کار-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir