کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صبا فراموش کرد فوتبال ۹۰ دقیقه است

خبرگزاری تسنیم , 3 شهريور 1393 ساعت 13:15

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در حالی به تراکتورسازی باختیم که فراموش کردیم بازی ۹۰ دقیقه است اما این باخت، درس خوبی برای صبا بود.


به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی اظهار کرد: در بازی با تراکتورسازی شروعی بسیار خوب داشتیم و توانستیم علاوه بر در اختیار گرفتن جریان و کنترل بازی، به گل هم برسیم و حتی با زدن گل دوم، در آستانه برد قرار گرفتیم اما پس از گل دوم بازی را‌‌ رها کردیم.

وی گفت: همیشه گفته می‌شود که فوتبال ۹۰ دقیقه است و باید تا آخرین لحظه برای هدف جنگید اما بازیکنانم این اصل مهم را فراموش کردند و فکر کردند بازی ۴۵ دقیقه‌ای است اما این باخت، درس خوبی برای صبا بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: وقتی به ۲ گل رسیدیم هم عطش برای گل‌های بیشتر را از دست دادیم و هم تمرکز بازی را به ویژه اینکه گل نخست تراکتورسازی پیش از پایان نیمه نخست به ثمر رسید و به حریف انگیزه داد.

مرفاوی ابراز کرد: قصد داشتم با تعویض‌های نیمه دوم، جریان بازی را عوض کنم و تیم را به بازی برگردانم اما صحبت‌هایی که با بازیکنان شد و تغییر آرایش و تاکتیک تیم نیز موثر واقع نشد و فکر می‌کنم افت روحی قابل توجه پس از دریافت گل دوم، نقش مهمی در شکست ما داشت.

وی درباره حواشی بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: برخی مسائل در این بازی رخ داد که جالب نبود و من در کنفرانس خبری هم گفتم که باید اخلاق از سوی میزبان بهتر رعایت می‌شد و رفتاری که با ما شد در شان حریف نبود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: موقعیت صبا در جدول قابل قبول است و چیزی را از دست نداده‌ایم که به خاطر آن ناراحت باشیم بلکه بتدریج هماهنگ‌تر می‌شویم و ضعف‌هایمان را بر طرف می‌کنیم و امیدوارم در بازی بعد در قم پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26827

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26827/صبا-فراموش-فوتبال-۹۰-دقیقه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir