کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم بسکتبال نادر شیمی قم مغلوب فولاد مشهد شد

خبرگزاری تسنیم , 3 شهريور 1393 ساعت 20:29

قم نیوز: تیم بسکتبال نادر شیمی قم در نخستین مسابقه خود در رقابت بسکتبال بانوان کشور با وجود پیروزی در کوارتر نخست ، مغلوب فولاد مشهد شد


به گزارش قم نیوز، مسابقات بسکتبال بانوان کشور در کرج آغاز شد و تیم بسکتبال نادرشیمی قم که به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها شرکت کرده در نخستین مسابقه خود کاری از پیش نبرد و مغلوب حریف شد.

حریف قم در این مسابقه تیم فولاد آذر ماهان مشهد بود که موفق شد نادر شیمی را در پایان با نتیجه ۵۹ بر ۳۹ شکست دهد و گام نخست را در این مسابقات محکم بردارد.

بانوان بسکتبالیست قم در این بازی در کوار‌تر نخست پیروزی میدان بودند و توانستند با نتیجه ۱۱ بر ۷ برنده از میدان خارج شود اما حریف مشهدی در کوار‌تر دوم بازگشت فوق العاده‌ای داشت و توانست ۱۷ بر ۵ پیروز شده و در مجموع با جمع امتیاز ۲۴ بر ۱۶ پیروز شود.

در کوارترهای سوم و چهارم، تیم نادر شیمی قم نتوانست اختلاف امتیاز خود را با نماینده خراسان رضوی کم کند چنان که مشهدی‌ها در کوار‌تر سوم ۱۴ بر ۱۰ و در کوار‌تر پایانی ۲۱ بر ۱۳ پیروز شدند و در ‌‌نهایت این مسابقه را با برتری ۵۹ بر ۳۹ به پایان رساندند.

تیم بسکتبال نادرشیمی قم با ترکیب مریم نعمت، محدثه فراتی، عطیه نادری، عاطفه دانشیار، فائزه وفایی، الهه جعفری، ملیکا قربانعلی وکیلی، مرجان هیربد، زینب واشیان، معصومه فرخی و طهورا کاظمیان در این مسابقات شرکت کرده است.

نماینده قم در لیگ بسکتبال بانوان کشور با هدایت فهیمه سعیدی کیا و سرپرستی خدیجه قادری در این مسابقات حضور یافته و در دومین مسابقه خود تیم بسکتبال بانوان مهر کرج را در پیش رو دارد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26839

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26839/تیم-بسکتبال-نادر-شیمی-قم-مغلوب-فولاد-مشهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir