کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور

دومین شکست ویونا اسپرت قم برابر نماینده اصفهان رقم خورد

خبرگزاری تسنیم , 19 شهريور 1393 ساعت 10:23

قم نیوز: تیم تنیس ویونا اسپرت قم با ترکیب فائزه خداکرمی و آرزو یولقونی در دومین مسابقه خود در لیگ بر‌تر تنیس باشگاه‌های کشور برابر نماینده اصفهان شکست خورد.


به گزارش قم نیوز، مسابقات لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور ادامه یافت و تیم تنیس ویونا اسپرت قم در دومین گام به مصاف تیم تنیس صنایع سنگ کوهنورد اصفهان رفت و برابر این تیم مغلوب شد.

در این مسابقه تیم تنیس ویونا اسپرت قم که برای نخستین بار درلیگ بر‌تر تنیس شرکت کرده است با ترکیب فائزه خدا کرمی و آرزو یولقونی به دیدار تیم تنیس صنایع سنگ کوهنورد اصفهان رفت و در ‌‌‌‌نهایت با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف اصفهانی شکست خورد.

در این بازی و در مسابقه انفرادی نخست، آرزو یولقونی از ویونا اسپرت قم و زهرا زرکش از صنایع سنگ کوهنورد اصفهان با هم مسابقه دادند که آرزو یولقونی از قم با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر ۳ موفق به پیروزی بر زرکش از اصفهان شد.

در دومین رقابت انفرادی، فائزه خداکرمی از ویونا اسپرت قم و سها اصغر‌زاده از صنایع سنگ کوهنورد اصفهان به دیدار هم رفتند که در این مسابقه جذاب، اصغر‌زاده در دو ست با نتایج مشابه ۶ بر ۲ پیروز شد تا در مجموع دو مسابقه انفرادی، کار به تساوی کشیده شود.

در مسابقه دو نفره و تعیین کننده تیم پیروز نیز، تیم سها اصغرزاده و زهرا زرکش از اصفهان تیم فائزه خداکرمی و آرزو یولقونی از قم را برد تا درمجموع اصفهانی‌ها با حساب ۲ بر یک فاتح این بازی شوند.

دور رفت ششمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر تنیس باشگاههای کشور در بخش بانوان به میزبانی باشگاه تنیس آمل برگزار می‌شود و ۶ تیم حاضر در این مسابقات به شکل دوره‌ای به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

البرز گاز کیش، امیر آمل، سپهر پرواز تهران، ویونا اسپرت قم، طلای ایرانیان مشهد و صنایع سنگ کوهنورد اصفهان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند و این در حالی است که در دوره گذشته این مسابقات تیم‌های گاز تهران، البرز گاز کیش و نماینده ارومیه در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/ 130


کد مطلب: 26945

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26945/دومین-شکست-ویونا-اسپرت-قم-برابر-نماینده-اصفهان-رقم-خورد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir