کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

سیاست جوان‌گرایی، آینده فوتسال قم را تصمین می‌کند

خبرگزاری تسنیم , 23 شهريور 1393 ساعت 12:56

قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه در ازای این سیاست جوانگرایی، آینده فوتسال قم تضمین می‌شود گفت: تمامی مسابقات برای تیم ماهان تندیس قم حکم فینال را دارد.


به گزارش قم نیوز، امیر شمسایی درباره وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس در لیگ بر‌تر فوتسال کشور اظهار کرد: کسب دو پیروزی در دو بازی نخست لیگ بر‌تر، نمی‌تواند نشان دهنده مدعی بودن تیم ما باشد اما نتیجه‌ای امیدوار کننده است و با توجه به دشواری مسابقات در هفته‌های نخست، کسب این دو برد برای ما از ارزش ویژه یا برخوردار است.

وی گفت: نمی‌خواهیم خود را مدعی قهرمانی در لیگ بر‌تر بدانیم اما به دنبال این هستیم که تیمی قابل احترام و سرسخت برای سایر تیم‌ها باشیم و بازی به بازی پیش برویم و طبیعی است که اگر طی این روند با جمع آوری امتیاز و حضور در رده‌های بالای جدول باشد، برای ما خوشحال کننده است.

سرمربی تیم ماهان تندیس قم افزود: به بازیکنانم گفته‌ام که همه بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد و در هر بازی باید با تفکر پیروزی و موفقیت به میدان برویم.

شمسایی بیان کرد: در فصل جدید ماهان تندیس را بومی کرده‌ایم و از بازیکنان جوانی استفاده می‌کنیم که این سیاست، تبعاتی را هم در پی دارد اما در ازای این سیاست، آینده فوتسال قم تضمین می‌شود.

وی عنوان کرد: قم مهد فوتسال ایران است و بازیکنان جوان فوتسال قم آن قدر خوب هستند که بتوانند در سطح لیگ بر‌تر خودنمایی کنند و از بابت حضور بازیکنان جوان دغدغه‌ای نداریم و بتدریج به آن‌ها فرصت می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس تصریح کرد: در هفته‌های آتی با مرور زمان، بازیکنان جوان را به ترکیب تیم تزریق می‌کنیم تا این بازیکنان هم تجربه بازی در لیگ بر‌تر را به دست بیاورند و اعتقاد من است که بازیکنان جوان حداقل ۵ یا ۶ سال، نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال را بیمه می‌کنند.

شمسایی درباره بازی این هفته تیمش برابر تاسیسات دریایی تهران خاطرنشان کرد: تاسیسات دریایی تیمی فیریکی و قدرتی است که در کار دفاعی، خوب عمل می‌کند و تصور می‌کنم در دیدار ما و تاسیسات، تیمی که حداقل اشتباه را داشته باشد برنده است.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 26979

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26979/سیاست-جوان-گرایی-آینده-فوتسال-قم-تصمین-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir