کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت:

تلاش وزارت کشور برای اجرای قانون عفاف و حجاب جدی است

خبرگزاری تسنیم , 25 شهريور 1393 ساعت 13:18

قم نیوز: مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: از دغدغه‌های وزارت کشور مسئله عفاف و حجاب است که تاکنون اجرا نشده است وزارت کشور تلاش می‌کند تا قانون عفاف و حجاب را به مرحله اجرا برساند.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام داوود نمازی ظهر دیروز در دیدار آیت الله نوری همدانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط وزارت کشور اظهار کرد: یکی از اقداماتی که ما برای تعامل بهتر با علما و حوزه علمیه انجام دادیم ایجاد دفتر مشاوره امور روحانیت وزارت کشور در قم بود.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت افزود: وزارت کشور دارای یک تشکیلات گسترده است و ۴۸۰ فرمانداری در کل کشور داریم و وزیر کشور علاوه به سمت وزیر بودن دارای عناوینی چون رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و رئیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند که مسئولیت‌های سنگینی دارند.

نمازی بیان کرد: مجموعه گسترده وزارت کشوربه نظرات مراجع و علما نیاز دارد و این دیدار‌ها سبب برکت کشور می‌شود که دغدغه دین علما برای ما بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: با اشاره به گستردگی کار وزارت کشور وزیر کشور تصمیم گرفتند تا هر استانداری یک مشاور امور روحانیت داشته باشد و تاکنون ۲۳ استاندار مشاور امور روحانیت خود را تعیین کرده‌اند و ۸ استان دیگر هم در دست اقدام هستند.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که وزارت کشور دارد مسئله عفاف و حجاب است که متاسفانه پس از گذشت ۸ سال هنوز این قانون خاک می‌خورد و اجرا نشده است، رئیس ستاد قانون عفاف و حجاب کشور وزیر کشور هستند که در جلسات این ستاد با حضور همه اعضا شرکت می‌کند تا قانون عفاف و حجاب را به مرحله اجرا برساند.

نمازی گفت: ساماندهی سواحل دریا‌ها یکی دیگر از اقدامات وزارت کشور است که در این زمینه ۳ استاندار وظیفه دارند تا به ساماندهی سواحل دریا‌ها بپردازند.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 26993

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26993/تلاش-وزارت-کشور-اجرای-قانون-عفاف-حجاب-جدی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir