کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سبحانی:

آزادگان و مومنان در تمام نقاط عالم اسلامی، حکم ظالمانه شیخ نمر را محکوم کنند

خبرگزاری تسنیم , 26 مهر 1393 ساعت 20:24

قم نیوز: آیت‌الله سبحانی گفت: آزادگان و مومنان در تمام نقاط عالم اسلام، باید این حکم ظالمانه را محکوم کنند، این حکم ظالمانه در صورت اجرا، سبب تجری دیگران بر ضد علمای اسلام و دعوت‌کنندگان به سوی خداوند می‌شود و نقطه آغاز حرمت‌شکنی است.


به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی در پیامی به زبان عربی، ضمن محکومیت شدید اعدام شیخ نمر باقر النمر، اظهار کرد: از طریق رسانه‌های عمومی آگاه شدیم که برای آیت الله و عالم مجاهد، شیخ نمر باقر النمر، حکم اعدام صادر شده است و این حکم شدیدی است که از سوی یک دادگاه نمایشی ظالم بی اطلاع از مبانی قضاوت، احکام آن صادر شده است.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: ما می دانیم که این عالم بزرگوار، جرمی جز اینکه خواستار برقراری عدالت و برابری شده است، ندارد و این عالم مجاهد اظهار کرده که فرزندان یک امت واحد باید از تساوی برخوردار باشند و بین آن‌ها تبعیض برقرار نباشد.

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: حکومت آل‌سعود باید از ریختن این خون پاک خودداری کند و این عالم بزرگوار را آزاد کند، عالمی که مردم را به سوی خدا و رسولش دعوت کرده و خواستار تطبیق مبانی قرآن کریم و نشر ارزش‌های اسلامی است.

استاد عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: آزادگان و مومنان در تمام نقاط عالم اسلام، باید این حکم ظالمانه را محکوم کنند و این حکم ظالمانه در صورت اجرا، سبب تجری دیگران بر ضد علماء اسلام و دعوت کنندگان به سوی خداوند می‌شود و نقطه آغاز حرمت شکنی است.

قم المشرفة، جعفر السبحانی، ۲۴ من ذی الحجة ۱۴۳۵

انتهای پیام/ 130


کد مطلب: 27159

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/27159/آزادگان-مومنان-تمام-نقاط-عالم-اسلامی-حکم-ظالمانه-شیخ-نمر-محکوم-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir