کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله مهدوی کنی همواره در صف مقدم دفاع از مکتب اهل بیت (ع) بود

خبرگزاری تسنیم , 29 مهر 1393 ساعت 15:12

قم نیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: آیت الله مهدوی کنی در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از کسانى بود که هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و توفان‌هاى انقلاب تغییر نداد.


به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مکارم شیرازى در پیامی به مناسبت درگذشت عالم مجاهد آیت الله مهدوى کنى (رحمة الله علیه) اظهار کرد: فقدان اسفناک عالم مجاهد حضرت آیت‌الله مهدوى کنى (رحمة الله علیه) موجب ‌‌نهایت تأسف و تأثر شد.

در پیام مرجع تقلید شیعیان آمده است: این عالم ربانى در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از کسانى بود که هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و توفان‌هاى انقلاب تغییر نداد و نسبت به امام راحل (قدس سره) و رهبر انقلاب کاملا وفادار بود.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: یکى از خدمات برجسته آن فقید سعید این بود که جوان‌هاى ارزنده فراوانى را در دانشگاهى که زیر نظر داشت تربیت کرد و به کشور و نظام تحویل داد که بسیارى از آن‌ها در سمت‌هاى مختلف حکومت اسلامى انجام وظیفه مى‌کنند.

در بخش پایانی این پیام بیان شده است: این ضایعه بزرگ را به جامعه روحانیت و عموم مردم کشور به خصوص به بازماندگان گرامى‌اش تسلیت عرض مى‌کنم و علوّ درجات او را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/ 130


کد مطلب: 27187

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/27187/آیت-الله-مهدوی-کنی-همواره-صف-مقدم-دفاع-مکتب-اهل-بیت-ع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir