کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم:

طرح خیران آتش نشان در قم اجرایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 1 آبان 1393 ساعت 9:52

قم نیوز: شهردار قم با اشاره به ایجاد خیران آتش نشانی گفت: همانند طرح خیران مدرسه ساز باید خیران آتش نشانی نیز تشکیل شوند و خیران و افراد نیکوکار در حد بضاعت خود به آتش نشانی کمک کنند.


به گزارش قم نیوز، محمد دلبری پیش از ظهر دیروز در نشست تخصصی ایمنی ساختمان و بازار‌ها مقابل آتش سوزی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اهمیت افزایش ایمنی شهر‌ها اظهار کرد: امروز افزایش ظرفیت ایمنی شهر‌ها و آموزش همگانی مقابل حوادث از نکات مهمی است که باید مد نظر آتش نشانان باشد.

شهردار قم با اشاره به اهمیت کار آتش نشانان افزود: جایگاه و اهمیت شما کمتر از ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست، سختی و فضیلت کار شما بیشتر از رزمندگان است.

دلبری بیان کرد: آتش نشانان فرشتگان جان مردم هستند و کار آن‌ها بسیار پاک و مقدس است، دربحران‌های طبیعی و غیر طبیعی که ایجاد می‌شود ما جز کشورهای حادثه خیز هستیم.

وی با اشاره به اهمیت پیش گیری از حوادث عنوان کرد: همه ما باید سعی کنیم تا با سرمایه گذاری و راه کارهای مناسب از ایجاد حوادث جلوگیری کنیم و پیش از اینکه حادثه‌ای ایجاد شود پیشگیری را انجام دهیم.

شهردار قم با اشاره به ایجاد خیران آتش نشانی تصریح کرد: همانند طرح خیران مدرسه ساز باید خیران آتش نشانی تشکیل شود و خیران و افراد نیکوکار در حد بضاعت خود به آتش نشانی کمک کنند.

دلبری با اشاره به حل مشکلات آتش نشانان اظهار کرد: با تلاش مجلس شورای اسلامی و مسئولان باید خلا‌های قانونی و مشکلات آتش نشانان حل شود و برای رفع مشکلات آن‌ها اقداماتی اندیشیده شود.

وی خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی درست دغدغه‌های آتش نشانان را حل کرد تا این قشر زحمت کش جامعه بتوانند هنگام ماموریت آرامش خاطر خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ 130


کد مطلب: 27196

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/27196/طرح-خیران-آتش-نشان-قم-اجرایی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir