کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم بر ضرورت زیباسازی منظر شهری در قم تاکید کرد

خبرگزاری ايرنا , 1 دی 1393 ساعت 13:38

قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر اهمیت زیباسازی و جذابیت سیما و منظر شهری در عصر حاضر، خواستار توجه جدی به این مقوله در شهر مقدس قم شد.


به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین ' محمدصادق صالحی منش' روز دوشنبه در جلسه کمیسیون ماده پنج استان با موضوع بررسی طرح های تفصیلی مربوط به سیما و منظر شهری قم طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار کرد: زیبایی یکی از اجزاء و عناصر مهم در بحث معماری و هویت شهری محسوب می شود.
 
وی با بیان این که شهرها معمولا با نوع معماری و هویت منحصربفرد خود شناخته می شوند، بر تاثیر زیبایی و آراستگی سیما و منظر شهری در شکل گیری این هویت اشاره و تصریح کرد: این مقوله در شهر مقدس قم به عنوان قلب تپنده جهان تشیع و آبروی نظام و انقلاب اسلامی از اهمیت اساسی برخوردار است.
 
صالحی منش با اشاره به این که ظاهر و سیمای شهری قم باید شایسته چنین جایگاه و موقعیتی باشد، از تلاش های صورت گرفته در زمینه بهسازی و ارتقای هویت شهری قم تقدیر کرد.
 
استاندار قم با تاکید بر آمادگی جدی استان برای همکاری با مدیریت شهری در زمینه اجرای طرح های مختلف زیباسازی و کمک کننده به جذابیت منظر شهری گفت: طرح های این حوزه باید با اولویت ورودی های شهر، هسته مرکزی و اطراف حرم مطهر طراحی و اجرایی شود.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 27756

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/27756/استاندار-قم-ضرورت-زیباسازی-منظر-شهری-تاکید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir