کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسلمانان نباید به سادگی از کنار توهین به پیامبر اکرم(ص) بگذرند

خبرگزاری ايرنا , 29 دی 1393 ساعت 18:41

قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسلمانان نباید به سادگی از کنار این امر بگذرند و اصحاب قلم و بیان باید افشاگری کنند و این جریان که پشت صحنه آن به نفع داعش و جریان تکفیری است، معرفی کنند.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیدوست امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: دشمن امروز راس هرم یعنی پیامبر اسلام(ص) و قرآن را هدف قرار داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این اقدامات را در راستای خدمت به داعش می‌دانیم و این حرکت‌ها، گروهی که به منظور مبارزه با داعش تشکیل شده و پیمان نظامی کشل داده‌اند را زیر سئوال می‌برد و در جلوی گروهی که در زمینه مبارزه با داعش مطرح شده، علامت سئوال می‌گذارد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مسلمانان نباید به سادگی از کنار این امر بگذرند و اصحاب قلم و بیان باید افشاگری کنند و این جریان پشت صحنه که به نفع داعش و جریان تکفیری است را معرفی کنند.
 
وی یادآور شد: یک ضلع این جریان‌ها با غرب، ضلعی با صهیونیست‌ها و یک ضلع با جریان تکفیری در ارتباط است و آنها مسئول این جریان هستند.
 
علیدوست با اشاره به عواقب توهین به پیامبر اکرم(ص) گفت: به آیه «وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» اعتقاد داریم و باید در نظر داشت که این حرکات ممکن است به طور موقت عده‌ای را  منحرف کند ولی در نهایت خداوند خود حافظ دین اسلام خواهد بود.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28450

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28450/مسلمانان-نباید-سادگی-کنار-توهین-پیامبر-اکرم-ص-بگذرند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir