کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه های علمیه:

صلابت امروز رهبر معظم انقلاب به دلیل پشتوانه دفاع مقدس است

خبرگزاری ايرنا , 9 بهمن 1393 ساعت 18:54

قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب با صلابت با دشمن سخن می گویند، این صلابت به دلیل پشتوانه دفاع مقدس است.


به گزارش قم نیوز ، آیت الله \'سید هاشم حسینی بوشهری\' روز پنجشنبه در دومین همایش ملی تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه در سرسرای همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نامه حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان غرب ابراز داشت: این نامه شکاف عجیبی در غرب ایجاد خواهد کرد.
 
وی افزود: باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب برای انتقال این پیام از شبکه هایی استفاده نمودند که دشمنان هر روز در آن اطلاع رسانی کرده و به ارزش های اسلامی ضربه می زنند.
 
حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به اقدام اخیر حزب الله لبنان در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی بیان داشت: امروز حزب الله در پاسخ صهیونیست ها تلافی نظامی می کند و ما نیز باید در زمینه فرهنگی این گونه باشیم.
 
وی خانواده های شهدا را کوه استقامت ذکر کرد و افزود: دشمن با پایان دفاع مقدس هجمه خاموش فرهنگی را کلید زد لذا طلاب با برنامه ریزی های خود می توانند خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و با جهاد علمی به مقابله با این هجمه بپردازند.
 
وی، تکلیف گرایی را به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های شهدا ذکر کرد و گفت: آنها در میدان جهاد حضور یافتند و از سرزنش ملامت گران نهراسیدند و با بصیرت و آگاهی در جبهه های دفاع مقدس به وظیفه خود عمل کردند.
 
حسینی بوشهری، جامعه اسلامی را نیازمند الگو ذکر کرد و افزود: امروز بهترین الگو برای مردم، فرزندان شهدا هستند و مسیر و خطی که آنها انتخاب می کنند بهترین الگو برای پایداری انقلاب خواهد بود.
 
وی گفت: طلاب شاهد و ایثارگر باید به آموزه های دینی شناخت کافی پیدا کنند و در کنار دانش، روش مناسب برای عرضه دین به جامعه را پیگیری نمایند.
 
در دومین همایش ملی تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه از 14 نفر از فرزندان ممتاز شاهد و ایثارگر حوزوی تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28651

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28651/صلابت-امروز-رهبر-معظم-انقلاب-دلیل-پشتوانه-دفاع-مقدس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir