کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

فعالیت 15 مدرسه آموزش از راه دور در استان قم

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1393 ساعت 20:32

قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 15 مدرسه آموزش از راه دور در استان قم وجود دارد که این مدارس زیر نظر آموزش و پرورش بوده ولی به صورت آزاد مدیریت می‌شود.


به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاکام امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به اهمیت فعالیت در آموزش و پرورش اظهار کرد: در آموزش و پرورش با توجه به افزایش فعالیت‌های مدیریتی، اهمیت سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی به نیروی آموزشی و اداری قوی نیاز است.
 
وی با اشاره به نبودن تعادل نیروی انسانی بین نواحی یک و چهار آموزش و پرورش گفت: کمتر از 40 هزار دانش‌آموز در ناحیه یک و در ناحیه چهار بیش از 64 هزار نفر دانش‌آموز وجود دارد، در حالی که در ناحیه دو و سه آمار دانش‌آموزی نزدیک به 50 هزار نفر است و در نتیجه بین این نواحی توازن وجود دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به تعداد مدارس آموزش از راه دور اشاره کرد و افزود: 15 مدرسه آموزش از راه دور در استان قم وجود دارد که این مدارس زیر نظر آموزش و پرورش بوده ولی به صورت آزاد مدیریت می‌شود.
 
وی ادامه داد: امتحانات داخلی این مدارس از سوی مدرسه و امتحانات نهایی از سوی حوزه‌های امتحان نهایی برگزار می‌شود.
 
دژاکام با اشاره به کنترل بوفه‌های مدارس گفت: در هیچ شرایطی نباید ساندویچ فلافل، ‌سوسیس، کالباس و نوشابه در مدارس توزیع شود، نرخ مبلغ اجناسی که فروخته می‌شود نیز نباید خارج از نرخ مصوب باشد.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28978

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28978/فعالیت-15-مدرسه-آموزش-راه-دور-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir