کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف قم:

طرح خیمه‌های معرفت پذیرای زائران نوروزی در بقاع‌متبرکه قم است

خبرگزاری تسنیم , 27 بهمن 1393 ساعت 10:02

قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم با اشاره به اعزام مبلغ در بقاع متبرکه کشور گفت: برنامه سازمان اوقاف در عید نوروز اعزام مبلغ به بقاع متبرکه و برپایی خیمه‌های معرفت در امامزاده‌ها جهت پذیرایی فرهنگی از مسافران و زائران نوروزی است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی، اظهار داشت: شما همواره به وقف و احیای آن و بقاع متبرکه امام‌زاده‌ها عنایت داشتید و در سفرهای خویش سازمان اوقاف از عنایت‌های شما بهره‌مند شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم با اشاره به اقدامات اداره اوقاف در عید نوروز افزود: مجموعه سازمان اوقاف برای ایام نوروز برنامه آرامش بهاری را در بخش امامزادگان سطح کشور دنبال می‌کند.

حسینی‌مقدم با اشاره به اعزام مبلغ در بقاع متبرکه کشور بیان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف در عید نوروز اعزام مبلغ در سطح بقاع متبرکه و برپایی خیمه‌های معرفت در امام‌زاده‌ها جهت پذیرایی فرهنگی از مسافران و زائران نوروزی است.

وی افزود: از شما تقاضا داریم تا در یکی از برنامه‌های نمادین مجموعه ما در ایام قبل از نوروز بازدید کنید و با حضور خویش از ضریح موسی مبرقع (ع) و امام‌زاده چهل اختران پرده‌برداری انجام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم بیان کرد: موقوفات و امامزادگان دو امانت مهمی است که مربوط به اهل بیت (ع) هستند و همواره به عنایت و حمایت مراجع و علما نیازمند است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 29037

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29037/طرح-خیمه-های-معرفت-پذیرای-زائران-نوروزی-بقاع-متبرکه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir