کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس‌جمهور در افتتاح آزاد راه قم- گرمسار؛

بخش خصوصی باید حامی دولت باشد

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 6 اسفند 1393 ساعت 17:51

قم نیوز: رئیس جمهور بابیان اینکه بخش خصوصی باید جرأت کار پیدا کند خاطرنشان کرد: بخش خصوصی باید احساس کند که دولت حامی آن است و در رأس امور مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش فراوانی کرده‌اند.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در مراسم افتتاح آزاد راه قم- گرمسار اظهار داشت: این آزاد راه در مسیر ۱۳ استان واقع‌شده است که قم- تهران و سمنان را به خراسان رضوی مرتبط می‌کند و بخش دوم محور مشهد به سمت نیشابور است که امید است آغاز و عملیاتی شود
.
رئیس‌جمهور افزود: اهمیت آزاد راه قم- گرمسار این است که حرم تا حرم است و این مسئله میمنت و مبارکی خاصی دارد.

روحانی با تأکید بر اینکه باید کشور به سمت توسعه برود، گفت: اگر رفاه برای جامعه، اشتغال برای جوانان و رونق اقتصادی می‌خواهیم راهی جز توسعه وجود ندارد و در کنار این‌ها باید توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صورت بگیرد تا به توسعه جامع دست ‌یابیم.

وی خاطرنشان کرد: برای طراحی برنامه‌ها نظارت، هدایت و اتصال بخش‌های غیردولتی لازم است و اگر خود دولت برنامه‌ریزی نماید و خودش هم مجری باشد خیری در آن نیست.

رئیس‌جمهور افزود: اگر دولت کارفرما و پیمانکار باشد نمی‌توان خوب کار کرد و مجری باید بخش‌های غیردولتی باشد و باید دولت کم‌کم جاده‌ها را هموار کند و همین‌که کار را رها نماید و به بخش خصوصی بسپارد.

روحانی بابیان مشکلات نظام بوروکراسی گفت: دنبال این هستیم که تسهیلات را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم و این کار شدنی است و بخش خصوصی و بانک‌ها را باید در این مسیر راه بیندازیم.

وی بابیان اینکه بخش خصوصی باید جرأت کار پیدا کند خاطر نشان کرد: بخش خصوصی باید احساس کند که دولت حامی آن است و در رأس امور، مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش فراوانی کرده‌اند.

رئیس‌جمهور از خیروبرکت سفرهای استانی تلاش بیشتر مسئولان در انجام پروژه‌ها دانست و گفت: این پروژه در زمان بسیار کوتاهی در طول کمتر از ۲ سال به این جا رسانده شد که افتتاح رسمی شد.

روحانی با تشکر از قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: این قرارگاه بار جنگ را به دوش داشت و فرزندان این مرزوبوم در ۸ سال تلاش بسیار عظیمی را انجام دادند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29215

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29215/بخش-خصوصی-باید-حامی-دولت-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir